Przetargi.pl
Leasing operacyjny linii odwadniającej osad ściekowy

Zakład Komunalny w Dębem Wielkim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-311 Dębe Wielkie, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 749 70 01, 749 70 02 , fax. 25 749 70 03
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Dębem Wielkim
    ul. Zielona 3
    05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 25 749 70 01, 749 70 02, fax. 25 749 70 03
    REGON: 14168256200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk.debewielkie.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny linii odwadniającej osad ściekowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ”Leasing operacyjny linii odwadniającej osad ściekowy” - oczyszczalnia ścieków, ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) oddanie do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad na oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Dębe Wielkie przy ul. Zielonej 3 (działki o nr ewid. 193/9 i 193/12) składającej się z minimum następujących urządzeń: a) nowego urządzenia odwadniającego; b) nowej pompy nadawy; c) nowej stacji polielektrolitu; d) nowej pompy polielektrolitu; e) przepływomierza osadu; f) nowej szafy sterowniczej zasilającej i sterującej wszystkimi urządzeniami składowymi linii odwadniającej osad; g) ew. innych wymaganych w procesie odwadniania urządzeń towarzyszących; 2) oferowana instalacja powinna się zmieścić w istniejącym budynku stacji odwadniania osadu – rzut budynku stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 3) szkolenie personelu obsługi oraz wykonanie rozruchu technologicznego (w tym wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji związanych z umożliwieniem oddania Zamawiającemu do użytkowania kompletnej linii odwadniającej osad). 3. Istnieje możliwość wykonania na własny koszt prób odwadniania osadów powstających na terenie oczyszczalni ścieków w Dębem Wielkim, których wyniki można załączyć do oferty. 4. Charakterystyka osadu ściekowego do odwodnienia: 1) osad nadmierny zagęszczany jest grawitacyjnie i magazynowany w zagęszczaczu osadu nadmiernego (ZON) do momentu rozpoczęcia pracy urządzenia odwadniającego. ZON jest zbiornikiem żelbetowym o przekroju walca (h=4,50 m, ᴓ 4,50 m) i spodniej części w kształcie stożka. Objętość całkowita ZON wynosi 56 m3 przy poziomie max napełnienia 2,8 m; 2) ZON wyposażony w system napowietrzania drobnopęcherzykowego zasilany dmuchawą; 3) w trakcie przerw w napowietrzaniu ze zbiornika ściągana jest woda nadosadowa przy użyciu pompy; 4) zagęszczony osad kierowany jest na linię odwadniania osadu; 5) osad nadmierny w ZON przed odwodnieniem osiąga 1-3% s.m.. 5. Wymagania dla linii odwadniającej osad: 1) wydajność masowa urządzenia odwadniającego M = 100 -120 kg s.m./h; 2) wydajność hydrauliczna urządzenia odwadniającego Qśr = 8-10 m3/h Qmax=12 m3/h; 3) wymagany stopień odwodnienia minimum 20% s.m.; 4) jakość odcieku: poniżej 450 mg/l zawiesiny ogólnej; 5) urządzenie odwadniające powinno być w całości w wykonaniu ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304; 6) zużycie wody płuczącej nie większe niż 100dm3/h; 7) moc zainstalowanych urządzeń powinna być nie większa niż 10kW; 8) pompa nadawy z pełną regulacją wydajności w stosunku do urządzenia zagęszczającego z zabezpieczeniem przed suchobiegiem; 9) stacja polielektrolitu: a) 1 komorowa z 1 mieszadłem wykonanym ze stali kwasoodpornej wyposażona w zawór spustowy; b) objętość całkowita nie mniejsza niż 1 000 litrów; c) wykonanie PP, PE lub stal nierdzewna; 10) pompa do roztworu polielektrolitu o wydajności nie mniejszej niż 1450 l/h z możliwością regulacji wydajności poprzez falownik oraz zabezpieczeniem przed suchobiegiem. 6. umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanym przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień: 1) kaucja/opłata początkowa w wysokości netto 1% zł wartości początkowej netto przedmiotu leasingu; opłata wstępna zostanie uiszczona przez Zamawiającego po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu w terminie zgodnym z treścią har-monogramu opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy (treść har-monogramu opłat leasingowych ustali Wykonawca i będzie stanowić integralną część umowy); 2) 47 równych rat leasingowych, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy; 3) dopuszcza się opłatę końcową płatną po zapłaceniu wszystkich rat leasingowych w wysokości netto do 1 % wartości początkowej przedmiotu leasingu; 4) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Za-mawiający jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszt nabycia przez Finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu), jego ubezpiec-zenia w okresie leasingu, koszt wszystkich elementów szybko zużywających się wraz z usługą ich wymiany, jak również koszt wszystkich wymaganych serwisów i przeglądów wraz z kosztami potrzebnych materiałów, koszty ewentualnych wymaganych napraw i remontów oraz inne opłaty, jakie powinien uiścić Zamawi-ający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasing; 5) poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT wysta-wianych przez Wykonawcę co miesiąc, w całym okresie trwania umowy; 6) raty leasingowe płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej fak-tury VAT albo zgodnie z harmonogramem płatności, na podstawie którego będą wystawiane faktury VAT, na czas nie krótszy niż 14 dni przed dniem zapłaty wskazanym w harmonogramie płatności; 7) kwota wykupu przedmiotu umowy płatna na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Za-mawiającego; 8) za dzień zapłaty Strony uznają datę wypływu środków z rachunku bankowego Zamawiającego; 9) w przypadku przekroczenia terminu zapłaty rat leasingowych Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych; 10) umowa przewiduje możliwość skrócenia na wniosek Zamawiającego okresu leas-ingu w trakcie jej trwania bez dodatkowych kosztów; 11) minimum 48 miesięcy gwarancji ogólnej; 12) Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 24 godzin oraz czas napraw usterek maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W przypadku braku możliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu urządzenie zastępcze. W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 10 dni ro-boczych; 13) własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawi-ającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających; 14) odbiór przedmiotu umowy odbędzie się wyłącznie w czasie godzin pracy oraz w siedzibie Zamawiającego (ul. Zielona 3, 05-311 Dębe Wielkie); 15) Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy: a) stwierdzi wady przedmiotu umowy; b) przedmiot umowy nie będzie spełniał warunków określonych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy; 16) w przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w punkcie 15 Zamawi-ający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż 3 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości; 17) odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcę; 18) od momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy (protokolarnego przekazania) Zamawiający ponosi ryzyko i odpowiedzialność związane z wykonaniem umowy; 19) za datę odbioru przedmiotu umowy Strony zgodnie przyjmują dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń; 20) wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności; 21) ponadto zakazuje się wprowadzania istotnych zmian zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych; 22) wszelkie ewentualne spory powstałe w związku z realizacją umowy Strony pod-dają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 23) w sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy Kodek-su cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.). 7. Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych w pkt 1 będzie traktowane jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach