Przetargi.pl
Leasing operacyjny - Dostawa koparko - ładowarki

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Jezierzyce, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8112575, 8473922 , fax. 059 8472210
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.
    Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8112575, 8473922, fax. 059 8472210
    REGON: 22028997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny - Dostawa koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    LEASING - Dostawa wraz z przeszkoleniem operatorów fabrycznie nowej ( rok produkcji 2009 lub 2010 ) koparko - ładowarki spełniającej wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ, na podstawie umowy leasingu operacyjnego. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 3.3 Wymagania dodatkowe: gwarancja na dostarczoną maszynę minimum 24 miesiące bez limitu motogodzin licząc od daty dostawy potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru bez uwag, wraz z dostawą maszyny Wykonawca winien dostarczyć wszelkie dokumenty tj. Instrukcje eksploatacji i konserwacji, instrukcje przeglądów i napraw, instrukcje BHP, dokumentacje techniczno - ruchową jeśli występuje przy przedmiotowej maszynie - wszystkie dokumenty winny zostać wykonane w twardych oprawach i w języku polskim bezpłatne przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonej maszyny oraz bezpieczeństwa pracy - użytkowania - szkolenie teoretyczne z demonstracją maksymalny czas dostępu serwisu w okresie gwarancyjnym - 24 h od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem. miejsce dostawy wraz ze szkoleniem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk parametry zapisane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami wskazującymi minimalne oczekiwanie Zamawiającego, oferowana maszyna może odbiegać parametrami od zapisanych ale tylko w taki sposób, że wymagania minimalne - oczekiwane będą spełnione, nie dopuszcza się pominięcia lub zmian parametrów technicznych określonych w zał. Nr 1. termin dostawy maszyny do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami i przeszkoleniem personelu - termin nieprzekraczalny do 12 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca winien posiadać lub dysponować koparko -ładowarką zastępczą o parametrach zbliżonych do oferowanej- na wypadek awarii w okresie gwarancyjnym. Autoryzowany dealer oraz serwis musi się znajdować w odległości do 120km od siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie autoryzowani Wykonawcy ( oficjalny autoryzowany dealer proponowanej maszyny w Polsce), którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw koparko- ładowarek o parametrach zbliżonych do oferowanej maszyny, wraz załączeniem danych teleadresowych nabywcy maszyn, oraz referencjami 7.Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji dealera i serwisu oferowanej maszyny. 8.Wykaz punktów serwisowych będących w dyspozycji Wykonawcy (producenta) niezbędnych do obsługi serwisowej, o której mowa w SIWZ wraz danymi tele - adresowymi - MAKSYMALNA ODLEGŁOŚĆ OD SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO: 120 KM 9.Dokumentacja techniczna pojazdu potwierdzająca spełnienie wymagań technicznych - zgodna z wymaganiami minimalnymi zawartymi w dokumentacji technicznej, stanowiącej zał. Nr 1 do SIWZ 10.Certyfikat CE, 11.Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu maszyną zastępczą zgodnie z zapisami umownymi. 12.Wykaz cen za wykonanie planowanych przeglądów okresowych w czasie objętym gwarancją zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi - ceny za usługę podstawową łącznie z kosztami materiałów i części eksploatacyjnych, robocizny oraz dojazdu i powrotu do / z siedziby zamawiającego - przeglądy na 100 mg, 500 mg, 1000mg, 1500mg, 2000mg, 2500 mg, 3000 mg, 3500 mg, 4000 mg.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 8/AJ/2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach