Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
”Kształtowanie przestrzeni publicznej – „Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Kształtowanie przestrzeni publicznej – „Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach”, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: 1. Przebudowę części infrastruktury wokół targowiska gminnego w Koziegłowach – prace nawierzchniowe i oświetlenia zewnętrznego – w ramach inwestycji: Kształtowanie przestrzeni publicznej – Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach. Prace rozbiórkowe i przygotowawcze, oświetlenie zewnętrzne (6 lamp), podłoża i posadzki. 2. Budowa parku w Koziegłowach w ramach inwestycji: Kształtowanie przestrzeni publicznej – Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach. Budowa chodników, zastosowanie innowacyjnych rozwiązań: budowa rzeki oraz 2 oczek wodnych wraz z układem pompowych i sterowaniem, budowa oświetlenia solarnego (20 lamp) oraz monitoring (8 kamer), zieleń, elementy małej architektury, informacyjne, audiowizualne – w formule zaprojektuj i wybuduj (zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert na równoważne urządzenia innowacyjne (tj. ścieżkę o nawierzchni luminescencyjnej oraz ławki solarne) pod warunkiem , że Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające innowacyjność zastosowanych rozwiązań przynajmniej w skali województwa – zgodnie z wytycznymi zawartymi w Instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy na operacje typu: 7.4.1.2. „Kształtowanie przestrzeni publicznej” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Dokumentami tymi mogą być, np. opinia stowarzyszenia architektów, stowarzyszenia architektów budownictwa, branżowej uczelni wyższej, wojewódzkiego domu kultury, opinia zespołu ekspertów w danej dziedzinie. Dostarczone dokumenty będą weryfikowane przez Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 24 145,79 PLN (słownie zł: dwadzieścia cztery tysiące sto czterdzieści pięć złotych 79/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6) oświadczenie o wypełnieniu wobec osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian w budynku użyteczności publicznej w Róży Wielkiej
Dodano: 2024-04-11 - Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-11 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Dodano: 2024-04-10 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rusiborku
Dodano: 2024-04-10