Gmina Wąpielsk ogłasza przetarg
- Adres: 87-337 Wąpielsk, Wąpielsk
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564938321 , fax. 564938322
- Data zamieszczenia: 2023-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąpielsk
Wąpielsk
87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564938321, fax. 564938322
REGON: 871118939 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest realizacja dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej:- Przedmiotem pierwszego zamierzenia jest zadanie pn. ”Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek poprzez utworzenie miejsca rekreacji i aktywności fizycznej dla mieszkańców” na dz. nr 76/3 obręb 0008 Łapinóżek gm. Wąpielsk. Zadanie polega na :- budowa wiaty drewnianej o wym. 5,0m x 3,0m,- budowie terenu utwardzonego o naw. z grysu i kostki,- dostawie i montażu dwóch urządzeń siłowni zewnętrznej,- dostawie i montażu lampy solarnej – wg. opracowania branżowego.,- budowie miejsca na grilla (ognisko),- dostawie i montażu tablic informacyjnych wraz z instrukcją siłowni zewnętrznej,- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu wiaty – wg. opracowania branżowego.Obszar oddziaływania inwestycji zamyka się w działkach inwestora zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane §3 ust. 20 i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r. - tj. dz. nr 76/3 obręb 0008 Łapinóżek gm. Wąpielsk. Usytuowanie urządzeń zgodnie z § 13.1. Naturalne oświetlenie – przesłanianie- Drugim zadaniem jest budowa miejsca postojowego w ramach projektu: „Budowa drogi dla rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 236/3 w miejscowości Radziki Małe oraz na dz. nr 16/3 w miejscowości Łapinóżek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ścieżka rowerowa i miejsce postojowe w miejscowości Radziki Małe”W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące prace:Zaprojektowano chodniki (drogi dla pieszych) o nawierzchni z kostki betonowej obramowane obustronnie obrzeżem betonowym na ławie z betonu C12/15 o szer. 2,0 m. W celu oświetlenia miejsca zaprojektowano dwie latarnie solarne.W strefie wypoczynku miejsca postojowego zaprojektowano obiekty małej architektury, tj.: w realizowanym etapie inwestycji - grill. W strefie wypoczynku zaprojektowano altanę o konstrukcji drewnianej o wym. 400x600 cm.Wyposażenie altany stanowić będą dwa komplety mebli drewnianych. Komplet mebli drewnianych składa się ze stołu o wymiarach ok. 160x80 cm i wys. ok. 75 cm oraz dwóch ław z oparciem o wymiarach siedziska ok. 160x40 cm i wys. całkowitej ok. 80 cm. Zaprojektowano podłogę altany z kostki betonowej o grub. 8 cm obramowaną obrzeżem betonowym 8x30 cm.Zakres zadań do wykonania zaznaczony został na projekcie zagospodarowania oraz określony w przedmiarze będącymi częścią OPZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu wydzielonego w OPZ dla tej części zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym w Kowalewie Pomorskim Oddział Radziki Duże Nr 45 9496 0008 0056 5394 2000 0010 z dopiskiem w tytule przelewu „Wadium – Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Łapinóżek oraz Radziki Małe poprzez utworzenie dwóch miejsc rekreacji i aktywności fizycznej.”5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać, co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;3) musi zawierać określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium;4) termin obowiązania gwarancji lub poręczenia, który nie może być nie krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) musi zawierać wskazanie, że beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest Zamawiający – Gmina Wąpielsk;6) musi zawierać oznaczenie, że zleceniodawcą gwarancji lub poręczenia jest Wykonawca z podaniem adresu jego siedziby;7) musi zawierać pełną nazwę gwaranta udzielającego gwarancji lub poręczenia;8) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument powinien wskazywać, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone (tj. wskazywać nazwy i siedziby wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych);4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (jedno zamówienie), polegającą na wykonaniu robót przy miejscu rekreacji o podobnym zakresie, o wartości co najmniej 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych);b) dysponuje osobami, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia,tj. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą wymagane postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (teks jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 220). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych przez wskazane osoby wymaganych uprawnień.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 4 muszą być spełnione łącznie przez tych Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 190232C ul. Sosnowa w Szpetalu Górnym
Dodano: 2024-05-16 - Zakup i montaż hydrantów naziemnych - 2szt.
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Dodano: 2024-05-15 - Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
Dodano: 2024-05-13 - Postępowanie na roboty budowlane na drugim piętrze w bud. C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Dodano: 2024-05-10 - „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wybiegu dla psów przy ul. Kormoranów 84 w Bydgoszczy (Program BBO)
Dodano: 2024-05-02