Przetargi.pl
Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu poprzez budowę nowej linii oświetleniowej i modernizację istniejącej w Gminie Krasnosielc

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugkrasnosielc.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie obszarów o szczególnym znaczeniu poprzez budowę nowej linii oświetleniowej i modernizację istniejącej w Gminie Krasnosielc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę linii oświetlenia ulicznego nn w miejscowości Wymysły oraz modernizację istniejącej linii oświetleniowej w Gminie Krasnosielc. Budowa linii oświetleniowej w swym zakresie zawiera montaż i stawianie słupów napowietrznej linii nn z żerdzi wirowanych, pojedynczy o długości 10,5m, montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn, pojedynczy z ustojami, montaż napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nn przewodem typu AsXSn 2x25mm, montaż osprzętu linii napowietrznej nn, montaż wysięgników oraz opraw sodowych 70W na słupach linii napowietrznej oświetlenia nn. Modernizacja istniejącej linii oświetleniowej obejmuje wymianę opraw oświetlenia drogowego na oprawy sodowe 70W, malowanie wysięgników, wymiana szaf oświetleniowych, wymianę osprzętu sieciowego w miejscowościach Raki, Krasnosielc Leśny, Niesułowo, Nowy Sielc, Pienice, Przytuły, Chłopia Łąka, Drążdżewo Małe, Karolewo. Łącznie zostanie zmodernizowanych 286 opraw. Ilości opraw które podlegają modernizacji w poszczególnych miejscowościach są wskazane w przedmiarach. Oprawy oraz źródła światła sodowe, które zostaną zdemontowane w trakcie prac należy zwrócić Zamawiającemu. Dokumentacja projektowa wskazująca oprawy podlegające wymianie, z uwagi na brak wersji elektronicznej, jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20. Oprawy oświetleniowe powinny charakteryzować się następującymi parametrami: stopień ochrony układu optycznego min. IP66 i elektrycznego winien wynosić min. IP 66, klosz ochraniający komorę lampy wykonany z hartowanej wypukłej szyby o odporności udarowej min. IK-08, jednoczęściowy, pełny tłoczony odbłyśnik wykonany z aluminium o wysokiej klasie czystości, zapewniający optymalny rozszył strumienia świetlnego zabezpieczony od góry pokrywą, oprawy muszą być wyposażone w układ kompensacji biernej wykonane I klasie ochrony przeciwpożarowej, wymiany źródeł światła od dołu bez użycia narzędzi, montaż oprawy na wysięgniku poprzez dokręcenie dwóch śrub, korpus i pokrywa oprawy wykonany z cienkościennego odlewu aluminiowego, oprawy oświetleniowe które będą użyte do realizacji opisanego zadania muszą posiadać wymagane dokumenty dopuszczające oprawy do obrotu na terenie RP, ze względów praktycznych oprawa musi prawidłowo współpracować ze źródłami światła renomowanych producentów krajowych oraz zagranicznych, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w komputerowym programie obliczeniowym, zamontowane lampy sodowe powinny charakteryzować się wartością strumienia świetlnego o wartości min. 6500 lm Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie umową; Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy; - opracuje oraz uzgodni z zarządcą sieci harmonogram ewentualnych wyłączeń prądu, Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi Nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dziennik budowy(dotyczy budowy nowej linii) dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, odbiorów z PGE, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień rozpoczęcia odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, a dołączone do przetargu przedmiary mają charakter pomocniczy. Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 300,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy trzysta złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugkrasnosilec.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach