Przetargi.pl
KROBSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA 9 INFRASTRUKTURA DO KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.1 INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ ZDROWOTNĄ I SPOŁECZNĄ, PODDZIAŁANIE 9.1.2 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KROBSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA 9 INFRASTRUKTURA DO KAPITAŁU LUDZKIEGO, DZIAŁANIE 9.1 INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ ZDROWOTNĄ I SPOŁECZNĄ, PODDZIAŁANIE 9.1.2 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Krobskie Centrum Usług Społecznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z rozbudową budynku starej gazowni w Krobi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 103 A w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu „Krobskie Centrum Usług Społecznych ”w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura do kapitału ludzkiego, Działanie 9.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura społeczna. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności: - wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego oraz sporządzenie kosztorysów ofertowych i przedmiarów robót, projektów przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej tj. kompletnej i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem PFU jak i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego, tj. co najmniej raz w miesiącu, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przed wystąpieniem z wnioskiem o pozwolenie na budowę przedstawić komplet dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. UWAGA: PROJEKT NIE ZAKŁADA ZAGOSPODAROWANIA TERENU I BUDOWY GARAŻY. PROJEKT ZAKŁADA UTWARDZENIE DOJAZDU DO MIEJSC POSTOJOWYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I UTWARDZENIE PARKINGÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. - wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie planowanego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą; - dostawa i montaż elementów niezbędnego wyposażenia (UWAGA : PROJEKT NIE OBEJMUJE DOSTAWY WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO) ; - wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów i instalacji oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektów; - opracowanie "Harmonogramu realizacji robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego; - zapewnienie projektantów wymaganych branż, kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty; Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Wykonawca, przed ustaleniem ceny ofertowej, może dokonać wizji obiektu „starej gazowni”. Obiekt można oglądać po wcześniejszym skontaktowaniu się i umówieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: a) Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; b) Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; c) Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 95% wartości zamówienia; faktura końcowa nie może wynosić więcej niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy, d) Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; faktura końcowa wystawiona niezwłocznie po podpisaniu bezusterkowego protokołu z terminem płatności do 29.12.2020 r. e) Wartość faktur wystawionych w roku 2019 nie może przekroczyć 50% wartości brutto umowy, ostatnia faktura w roku 2019 płatna nie później niż 20.12.2019 r. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na postawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane, roboty izolacyjne, tynkarskie, malarskie, roboty montażowe instalacji sanitarnych i grzewczych, roboty montażowe instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie dot. RODO (Urząd Marszałkowski) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach