Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w wysokości 3.116.245,00zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w wysokości 3.116.245,00zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielnie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 3.116.245,00 zł (słownie: trzy miliony sto szesnaście tysięcy dwieście czterdzieści pięć złotych 00/100 ). 1 Łączna kwota kredytu 3.116.245,00 zł. 2 Kredyt złotówkowy o zmiennej stopie procentowej. 3 Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2019 roku. 4 Zabezpieczanie: weksel in blanco 5 Uruchomienie kredytu: I rata z chwilą podpisania umowy - w wysokości 1.330.000,00zł II rata w m-cu czerwcu 2012 roku - w wysokości 1.330.000,00zł III rata w m-cu wrześniu 2012 roku - w wysokości 456.245,00zł 6 Transze kredytu zostaną przekazane na rachunek Zamawiającego (podstawowy budżet Gminy) prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Kożuchowie o numerze: 60 9673 0007 0000 0000 1007 0002 BS Kożuchów 7 Rata odsetkowa płatna w okresach miesięcznych - pierwsza rata przypada na dzień 31.01.2013 roku i obejmuje odsetki od dnia pobrania pierwszej transzy do 31.01.2013 roku. 8 Spłata kapitału w 84 ratach. Pierwsza rata w wysokości 37.111,00 złotych przypada na dzień 31.01.2013, pozostałe raty w wysokości 37.098,00 złotych płatne na koniec miesiąca. 9 Wykonawca nie pobierze prowizji: od przyznanego kredytu, od wcześniejszej spłaty kredytu oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat. 10 Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 11 Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 12 Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako suma stawki WIBOR 1M i marży Banku przy czym WIBOR 1 M będzie stawką zmienną dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania będzie w okresach miesięcznych w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca kalendarzowego. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Kożuchów GMINA KOŻUCHÓW 49967300070000000010070006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach