Przetargi.pl
"Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku."

GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 624 92 00
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. +48 32 624 92 00
    REGON: 276257989
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno – odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku.”2. Zamówienie podzielono na dwie części:1) Część I. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowychdróg gminnych.2) Część II. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych.Część I. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowych dróg gminnych.Przedmiotem Części I. zamówienia jest wykonanie prac polegających na koszeniu samosiewów traw z wygrabieniem, koszeniu samosiewów traw bez wygrabienia, koszeniu rowów melioracyjno – odwadniających z wygrabieniem, koszeniu lub wycince samosiewów drzew i krzewów, odmulaniu rowów.3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych i wegetacji traw oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia.Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 7.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 7.2. do SWZ dla Części II. zamówienia.5. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i sprzętem w celu realizacji przedmiotu zamówienia.6. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno – odwadniających na terenie Gminy Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących m.in. prace polegające na: koszeniu samosiewów i utrzymaniu rowów melioracyjno – odwadniających, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy (załącznik nr 6.1 do SWZ dla Części I., nr 6.2 do SWZ dla Części II.).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno – odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku.”2. Zamówienie podzielono na dwie części:1) Część I. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowychdróg gminnych.2) Część II. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych.Część II. – Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych.Przedmiotem Części II. zamówienia jest wykonanie prac polegających na koszeniu samosiewów traw z wygrabieniem, koszeniu samosiewów traw bez wygrabienia, koszeniu rowów melioracyjno – odwadniających z wygrabieniem, koszeniu lub wycince samosiewów drzew i krzewów, odmulaniu rowów.3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniulub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych i wegetacji traw oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia.Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 7.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 7.2. do SWZ dla Części II. zamówienia.5. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i sprzętem w celu realizacji przedmiotu zamówienia.6. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno – odwadniających na terenie Gminy Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących m.in. prace polegające na: koszeniu samosiewów i utrzymaniu rowów melioracyjno – odwadniających, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy (załącznik nr 6.1 do SWZ dla Części I., nr 6.2 do SWZ dla Części II.).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach