Przetargi.pl
Koszenia i grabienia na terenach administrowanych przez MZUK

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenia i grabienia na terenach administrowanych przez MZUK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy i grabienie liści na terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach ( Część I) 1. Czterokrotne koszenie trawników, chwastów i samosiejek na Cmentarzu Centralnym ( 4x10,5 ha) w terminach: - I koszenie traw - 22.04 - 08.05.2015 r., - II koszenie traw - 18.05 - 19.06.2015 r., - III koszenie traw - 22.06 - 24.07.2015 r., - IV koszenie traw - 3.08 - 25.09.2015 r.. 2. Jednokrotne ręczne grabienie liści i śmieci wraz z wywozem na terenie Cmentarza Centralnego ( 22 ha) w okresie od 19 października do 30 października 2015 r. 3. Każdorazowo szczegółowe terminy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, przy czym Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 48 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia Wykonawcy, a termin zakończenia prac nie może przekroczyć 14 dni. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - W dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - W soboty w godz. 7:00-14:00 - Wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. II. Koszenie terenów zieleni miejskiej ( Część II, III, IV ) Przedmiot zamówienia: - Trzykrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. - Zebranie przed i po koszeniu oraz wywóz wszelkich odpadów. - Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej wg wykazów: Załącznik A - Rejon I: Sikornik, Nowe Miasto, Stare Gliwice, Stare Miasto, Centrum (wschód), Trynek trawniki - 24,625 ha x 3 = 73,875 ha, żywopłoty - 3099 m2 x 2 = 6198 m2 Załącznik B - Rejon II: Zatorze, Szobiszowice, Żerniki, Sośnica, Ligota, Bojków trawniki - 23,738 ha x 3= 71,214 ha, żywopłoty - 807 m2 x 2 = 1614 ha Załącznik C - Rejon III: Brzezinka, Łabędy, Czechowice, Kopernik, Toszecka trawniki - 23,279 ha x 3 = 69,837 ha, żywopłot - 1552 m2 x 2 = 3104 m2 Dopuszcza się możliwość składania oferty tylko na jedną pozycję zamówienia. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku stwierdzenia zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy. 2. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 4. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 7. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 9. Terminy wykonania zadania szacunkowe: I koszenie traw i cięcie żywopłotu - 20 kwietnia - 22 maja 21015 r. II koszenie traw - 8 czerwca - 10 lipca 2015 r. III koszenie traw i cięcie żywopłotu - 3 sierpnia - 5 września 2015 r. Dokładne terminy wykonania z podziałem na poszczególne dzielnice uzgadniane będą z inspektorem nadzorującym podczas wykonywania prac. 10. Czas wykonania zadania: podjęcie prac nie później niż 24 godz. od przekazania terenów do koszenia, zakończenie prac nie może przekroczyć 15 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac. 11. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu prac. III. Interwencyjne koszenie na terenach zieleni miejskiej ( część V ) Przedmiot zamówienia: - Wykoszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Zebranie przed i po koszeniu oraz wywóz wszelkich odpadów. - Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia ok. 45 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku stwierdzenia zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy. 2. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 4. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 7. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po skoszeniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 9. Termin wykonania zadania - 20 kwietnia - 30 listopada 2015 r. 10. Wykoszenie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nie przekraczającym daty wyznaczonej przez Zamawiającego. 11. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dołączyć do faktury protokoły odbioru prac oraz wykazy zawierające wykoszone tereny wraz z podaniem ich powierzchni. 12. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wykoszenia wraz z podaniem jego powierzchni. 14. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu prac. 15. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wykoszenie trawy wraz z jej wywozem na pow. 1ha. IV. Interwencyjne grabienie liści na terenach zieleni miejskiej ( część VI zamówienia) - wygrabienie liści i śmieci z trawników i skupin, zgarnięcie w pryzmy; - załadunek i wywóz zebranych liści i śmieci. Szacunkowa powierzchnia do wygrabienia ok. 30 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku stwierdzenia zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 3. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godz. od 7:00 do 18:00 - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00. 5. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie powyższych prac przy użyciu sprzętu mechanicznego (np. dmuchaw) w soboty. Użycie sprzętu możliwe będzie tylko na wyraźne żądanie Zamawiającego. 7. Wywozu liści i śmieci należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wygrabieniu. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 9. Termin wykonania zadania: 15 października - 30 listopada 2015 r. 10. Wygrabienie poszczególnych powierzchni powinno nastąpić w terminie nieprzekraczającym daty wyznaczonej przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy mapki z lokalizacją danego terenu do wygrabienia wraz z podaniem jego powierzchni. 13. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu zlecenia. 14. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dołączyć do faktury protokoły odbioru prac oraz wykazy zawierające wygrabione tereny wraz z podaniem ich powierzchni. 15. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wygrabienie liści i śmieci wraz z wywozem na pow. 1ha. V. Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne grabienie liści i śmieci na terenie Cmentarza Lipowego w Gliwicach ( Część VII) Szacunkowa powierzchnia do wygrabienia ok. 11,8 ha, w okresie od 19 października do 30 października 2015 r. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - W dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - W soboty w godz. 7:00-14:00 - Wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. V. Koszenie terenów Giełdy Samochodowej ( Część VIII ) Szacunkowa powierzchnia do koszenia ok. 5 ha, w okresie od 20 kwietnia do 20 października 2015 r. Przedmiot zamówienia: - dukrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. - Zebranie przed i po koszeniu oraz wywóz wszelkich odpadów. - Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku stwierdzenia zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zleceniodawcy. 2. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 4. Prace będą wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie Giełdy samochodowej, a prace wykonywać w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, a w soboty od 8:00 do 15:00 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek. 7. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 9. Terminy wykonania zadania szacunkowe: I koszenie traw i cięcie żywopłotu - 20 kwietnia - 20 czerwca 2015 r. II koszenie traw i cięcie żywopłotu - 20 sierpnia - 20 września 2015 r. Dokładne terminy wykonania z podziałem na poszczególne dzielnice uzgadniane będą z inspektorem nadzorującym podczas wykonywania prac. 10. Czas wykonania zadania: podjęcie prac nie później niż 48 godz. od przekazania terenów do koszenia, zakończenie prac nie może przekroczyć 15 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac. 11. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu prac. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773140004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach