Przetargi.pl
Koordynacja i zarządzanie projektem „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz”

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 651 26 50 , fax. 61 651 26 54
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Poznańska 25
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 651 26 50, fax. 61 651 26 54
    REGON: 63100018700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynacja i zarządzanie projektem „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi koordynacji i zarządzania projektem „Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz” w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres świadczonej usługi obejmuje w szczególności: 1. Przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej - regulamin rekrutacji - dokumentacja uczestników (deklaracje, zgody, zakres danych) 2. Przygotowanie zmian do projektu - zebranie informacji niezbędnych do wprowadzenia zmian - przygotowanie formularza zmian, - wprowadzenie korekt do Wniosku aplikacyjnego 3. Aktualizacja harmonogramu płatności - monitoring i weryfikacja poziomu wydatkowania dotacji względem założeń harmonogramu - przygotowanie i złożenie w Instytucji Pośredniczącej korekt harmonogramu płatności 4. Promocja projektu - przygotowanie informacji o projekcie na stronę www - przygotowanie wzoru plakatów informacyjnych - przygotowanie naklejek informacyjnych - oznakowanie dokumentacji projektu 5. Kontakt z Instytucją Pośredniczącą - bezpośredni kontakt z opiekunem projektu - przygotowanie wszelkiej korespondencji z Instytucją Pośredniczącą na każdym etapie realizacji projektu - monitoring kontaktu z Instytucją Pośredniczącą za pośrednictwem systemu SL 6. Kontrola - przygotowanie niezbędnych wyjaśnień, oświadczeń, odpowiedzi na informacje pokontrolne, itp. na każdym etapie kontroli 7. Wniosek o płatność - monitoring terminów składania Wniosków o płatność - kompleksowe przygotowanie i złożenie Wniosków o płatność za pośrednictwem systemu SL - przygotowanie opisu postępu rzeczowego - wprowadzenie i weryfikacja stopnia realizacji wskaźników (rezultatu i produktu) - wprowadzenie danych do zestawienia poniesionych wydatków - wprowadzenie i monitoring uczestników projektu w systemie SL - wprowadzenie i monitoring personelu projektu w systemie SL - ewidencja zamówień publicznych w ramach projektu w systemie SL - wprowadzenie i aktualizacja harmonogramu działań w systemie SL - przygotowanie wyjaśnień/korekt Wniosków o płatność - rozliczenie wkładu własnego - obliczenie wysokości kosztów pośrednich 8. Realizacja niezbędnych działań do prawidłowego rozliczenia projektu zgodnie z: - Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, - obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (Treść Rozdział 12 SIWZ) 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanych ofert wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery i pół tysiąca 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium: 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 116, z późn. zm.), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać w szczególności następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się w treści gwarancji jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, np. poprzez następujący zapis: „Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest … tu nazwa postępowania….., w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: … tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia …. (zwani łącznie „Wykonawcą”), b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy”, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. 3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie to musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie .który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej), b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 60 1600 1462 1849 8439 1000 0013. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp z zastrzeżeniem ust. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach