Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja wsparcia serwisowego firewall - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę kontynuacji wsparcia serwisowego świadczonego przez producenta dla stanowiącego własność Zamawiającego klastra urządzeń: Palo Alto PA-3020, SN 001801007737 oraz SN 001801026285 oraz zainstalowanego na nich Oprogramowania /kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego; 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej/. 2. Oprogramowanie musi umożliwiać korzystanie ze wszystkich funkcjonalności urządzenia. 3. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy Pzp, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia określony został we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz w załącznikach do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 798 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi asysty technicznej dla oprogramowania analitycznego IBM SPSS Modeler
Dodano: 2023-08-07 - Usługa wsparcia gwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu kopii zapasowych Avamar wraz z macierzą dyskową EMC VNX 5300 Block oraz DataDomain
Dodano: 2020-10-07 - dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – zamówienie drugie.
Dodano: 2019-11-14 - Przedłużenie gwarancji dla systemu finansowo-księgowego ENOVA oraz usługa wsparcia dla systemu finansowo-księgowego ENOVA.
Dodano: 2018-12-06 - Odnowienie kontraktu wsparcia producenta na poziomie Enhanced dla posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej EMC VNX 5300 Block (SiteID: 12383937).
Dodano: 2018-12-06 - Odnowienie kontraktów wsparcia producenta na poziomie Enhanced dla posiadanego przez Zamawiającego systemu kopii zapasowych, opartego o urządzenia Avamar i DataDomain.
Dodano: 2018-12-06 - Usługa polegająca na modyfikacji posiadanego przez zamawiającego, oprogramowania enova365 w zakresie ewidencji środków trwałych/wyposażenia
Dodano: 2017-12-07 - Usługa odnowienia wsparcia technicznego producenta dla systemu do archiwizacji danych serwera Avamar oraz Data Domain na 1 rok na poziomie Enhanced
Dodano: 2017-11-22 - Usługa odnowienia o 3 lata wsparcia technicznego dla systemu zarządzania siecią bezprzewodową urzędu
Dodano: 2017-09-13 - dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Dodano: 2017-08-16