Przetargi.pl
Kontynuacja budowy budynku Ratusza Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa ulicy Kolejowej

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja budowy budynku Ratusza Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa ulicy Kolejowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest kontynuacja budowy budynku Ratusza Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (ciągami pieszymi i jezdnymi, parkingami oraz kanalizacją deszczową z systemem odprowadzania i rozsączania wód opadowych oraz zbiornikiem retencyjnym) oraz budowa ulicy Kolejowej, wraz z infrastrukturą, w Konstancinie-Jeziornie. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w dokumentacji technicznej (załącznik nr 10,10a, 11, 12, 13, 14, 16 i 17 do SIWZ), w której skład wchodzą: projekty budowlane, projekty wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w ustępie 2, z wyłączeniem robót budowlanych wykonanych, opisanych w Protokole z inwentaryzacji (załącznik nr 11 do SIWZ), z zastrzeżeniem zapisów ustępu 5. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się wszystkie prace jakie należy wykonać, aby przedmiot zamówienia spełniał funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego lub norm, nawet jeżeli nie było to oddzielnie opisane w SIWZ i umowie, wraz z usunięciem wszelkich ewentualnych wad lub usterek powstałych w trakcie robót lub związanych z ich wykonaniem. Niezbędnej dla realizacji inwestycji wycinki drzew dokonał Zamawiający. 5. Zamawiający informuje, że: 1) przedmiotem zamówienia nie jest objęta dostawa mebli ruchomych w pomieszczeniach biurowych oraz mebli kuchennych w pomieszczeniach socjalnych, 2) przy wycenie oferty należy przyjąć inną niż w dokumentacji technicznej technologię wykonania wewnętrznych cienkowarstwowych tynków akrylowych. Zamawiający wymaga, aby całe podłoże przeznaczone pod tynki akrylowe na ścianach murowanych zostało wyrównane, zgodnie z wymaganiami wybranego producenta tynku, np. mineralną masą szpachlową cienkowarstwową z wtopioną siatką. Na ścianach betonowych (przeznaczonych pod tynkowanie), Zamawiający wymaga zatarcia nierówności, zgodnie z wymaganiami wybranego producenta tynku, np. cienkowarstwową mineralną masą szpachlową. Zamawiający wymaga zatarcia tynków akrylowych na gładko. Tynki akrylowe należy zagruntować i malować min. 2x farbą akrylową. Jednocześnie Zamawiający rezygnuje z wykonania gładzi gipsowych na tynkach akrylowych. 3) oświetlenie terenu należy wykonać z zastosowaniem słupów aluminiowych. 4) przedmiotem zamówienia jest objęta budowa ulicy Wąskiej w Konstancinie- -Jeziornie wraz z infrastrukturą na odcinku od km 0+000,00 do 0+020,00, położonym na północny- wschód od ul. Kolejowej. 6. Zamawiający przewiduje realizację robót związanych z budową ul. Kolejowej w 2017 r. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt realizacji nadzoru archeologicznego podczas budowy ul. Kolejowej na warunkach określonych w decyzjach Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie (załącznik nr 18 do SIWZ). 8. W ul. Kolejowej materiał nawierzchniowy z rozbiórki zjazdów i chodników leżących w gminnym pasie drogowym (nadający się do ponownego wykorzystania), jeśli stanowi własność właściciela przyległej do ulicy posesji, ma być zwrócony i złożony we wskazanym przez niego miejscu na posesji, przy budowanej ulicy. W przypadku rezygnacji właściciela posesji z przejęcia materiału, ma być on złożony tymczasowo na odkład w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 5 km. 9. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. 10. Istniejące oprawy oświetleniowe w ul. Kolejowej, jeśli będą nadawały się do ponownego wykorzystania, w porozumieniu z kierownikiem Wydziału Dróg Gminnych Urzędu Miasta i Gminy, należy przewieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie--Jeziornie (składowisko przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). W przypadku, gdyby oprawy nie nadawały się do dalszej eksploatacji, należy je zutylizować, zgodnie z właściwymi przepisami. O sposobie postępowania zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej. 11. Po wykonaniu wszystkich robót budowlanych należy wykonać inspekcję telewizyjną istniejącej i wybudowanej sieci i przykanalików kanalizacji sanitarnej na obszarze inwestycji. 12. Podczas wykonywania robót należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz, w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji przy ul. Kolejowej. 13. Należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich wykonanych robót. 14. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. 15. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność z tytułu gwarancji za dotychczas wykonane roboty budowlane dotyczące budynku ratusza, odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wykonane dotychczas roboty budowlane wyłącznie w sytuacji gdy Protokół z inwentaryzacji, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, nie będzie odzwierciedlał stanu faktycznego. Obowiązek udowodnienia (jak również poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych) faktu niezgodności, o której mowa w zdaniu poprzednim, leży po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 17. W przypadku stwierdzenia niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, o której mowa w ustępie 2, Zamawiający wnosi o ich wskazywanie na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie realizacji robót, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji technicznej, o której mowa w ustępie 2, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 19. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, o której mowa w ustępie 2, pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. 20. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału lub urządzenia. 21. Ze względu na charakter inwestycji - kontynuacja robót budowlanych, Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali szczegółowej wizji lokalnej w terenie, po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym. 22. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 400 000,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271. .2016. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 1 pkt 3 - 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip. konstancinjeziorna. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach