Przetargi.pl
Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. utrzymanie i naprawę placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych: 1.1. utrzymanie terenów w czystości, 1.2. koszenie trawników wraz z wywozem biomasy, 1.3. pielęgnację krzewów, 1.4. wygrabienie/zamiecenie liści z powierzchni placów zabaw i siłowni zewnętrznych wraz z wywozem, 1.5. opróżnianie koszy, 1.6. utrzymanie elementów małej architektury, 1.7. utrzymanie wymaganego poziomu żwirowych i piaskowych podłoży, 1.8. utrzymanie, naprawę i konserwację nawierzchni syntetycznych i utwardzonych, 1.9. remont elementów ogrodzenia placów zabaw, 1.10. naprawę urządzeń zabawowych, siłowni zewnętrznej i urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych, 1.11. konserwację urządzeń zabawowych, siłowni zewnętrznej, urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych. 2. przeprowadzanie kontroli stanu technicznego placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń do ćwiczeń gimnastycznych: 2.1. kontrolę regularną, 2.2. kontrolę funkcjonalną. 3. wymianę piasku w piaskownicy oraz na terenie placu: 3.1. wymianę i bieżące uzupełnienie nawierzchni, 3.2. wymianę piasku w piaskownicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach