Przetargi.pl
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 713 001, , fax. 825 713 001
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 825 713 001, , fax. 825 713 001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin. Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części jak poniżej: Część nr 1- „Przebudowa drogi gminnej położonej w miejscowości Wytyczno”, Część nr 2- „ Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze), Część nr 3- „Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku „Szlak Jezior” , Część nr 4- „Budowa oświetlenia przy szlakach rowerowych” . 1. W ramach zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadań inwestycyjnych, które obejmują w szczególności: Część nr 1: Nadzór nad: Przebudową odcinka drogi gminnej od km 0+000 (granica pasa drogi powiatowej nr 1627L) do km 1+556 według lokalnie założonego kilometrażu, w miejscowości Wytyczno, gmina Urszulin zlokalizowanego na działkach nr ew. 151/2, 139 i 746 stanowiących pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin. Elementy do wykonania przez wykonawcę robót budowlanych wyłonionego w planowanym postępowaniu przetargowym: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, które w chwili obecnej dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca robót budowlanych wyłoniony w trybie postępowania przetargowego po zawarciu umowy na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania pełnej niezbędnej dokumentacji projektowej do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgłoszenia do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych oraz wykonania robót budowlanych a w szczególności: 1. Wykonawca robót budowlanych opracuje dokumentację projektową zawierającą: 1) 5 egzemplarzy projektu budowlanego opracowanego w zakresie zgodnym z wymogami obowiązującej w Polsce w tym ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2020 poz. 1333). 2) Operat wodnoprawny (jeżeli dotyczy) opracowany w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Wodne z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.), 3) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych decyzjach i uzgodnieniach. Projekty wykonawcze zadania winny zostać opracowane z podziałem na branże. 4) Dokumentację powykonawczą w formie map w skali 1:1000 oraz inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów w wersji drukowanej i elektronicznej (pdf, dxf). 5) Inne niezbędne opracowania dla uzyskania Pozwolenia na Budowę. 6) Badania i analizy uzupełniające. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy. 7) Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji Projektowej. Jeżeli prawo i względy praktyczne wymagają aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt, po wcześniejszym wewnętrznym skoordynowaniu dokumentacji przez projektantów branżowych i przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 8) Uzgodnienia i decyzje administracyjne: W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne wymagane prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne konieczne dla zaprojektowania, wybudowania przekazania inwestycji do eksploatacji. Konieczne do uzyskania pozwolenia i decyzje: a) decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia – w posiadaniu Zamawiającego, b) decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego albo decyzje o warunkach zabudowy – w posiadaniu Zamawiającego, c) pozwolenie wodnoprawne na urządzenia wodne- jeżeli jest konieczna, d) decyzja o warunkach prowadzenia robót – jeżeli konieczna, e) decyzje pozwolenia na budowę – jeżeli konieczna, f) opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie stałych organizacji ruchu, g) pozwolenie na usunięcie zakrzaczeń i zadrzewienia z terenu robót – jeżeli konieczne, h) uzgodnienie w zespole Koordynacji Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu we Włodawie 9) Mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania map do celów projektowych obejmujących swoim zasięgiem obszary objęte przedmiotem zamówienia – w niezbędnym zakresie do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. 10) Materiały do projektowania, koncepcje projektowe. Przedstawione w PFU opracowania są materiałem wstępnym i pomocniczym dla Wykonawcy. Przedstawione w PFU wielkości i miary są parametrami brzegowymi. Ostateczne forma obiektów i zakres infrastruktury technicznej ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji stanowiącej bazę dla Dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy) z uwzględnieniem postanowień decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. 11) Wizja terenowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizję Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych jak i przygotowania Projektu do uzyskania wymaganych pozwoleń. Pracownicy Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu mogą służyć pomocą przy wizji lokalnej w terenie. 12) Dokumenty projektowe powinny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. Część nr 2 Nadzór nad: a) „Budową ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze)”, której zakres obejmuje między innymi:  wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac,  karczowanie drzew i krzewów,  wykonywanie robót ziemnych,  wykonanie robót brukarskich,  wykonanie warstw konstrukcyjnych,  wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,  wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno-asfaltowej,  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED,  montaż słupów oświetleniowych na fundamentach,  zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach,  wykonanie odwodnienia,  oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów,  dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,  prace pielęgnacyjne. Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1537193 W chwili obecnej wyłoniono Wykonawcę na roboty budowlane, Zamawiający jest przed podpisaniem umowy. Część nr 3 Nadzór nad: a). Budową ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR”  wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac,  karczowanie drzew i krzewów,  wykonywanie robót ziemnych,  wykonanie warstw konstrukcyjnych,  wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,  wykonanie robót brukarskich,  wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno - asfaltowej,  wykonanie odwodnienia,  przebudowa odcinka rowu otwartego na rów kryty,  oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów,  dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,  prace pielęgnacyjne. b). Przebudową odcinka rowu otwartego na rów kryty  odpowiednie i należyte zabezpieczenie wykonanych wykopów,  wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych,  ułożenie rur po wcześniejszym przygotowaniu podłoża,  profilowanie spadków rur,  wykonanie warstwy wypełniającej wykop – obsypki,  całkowite zasypanie wykopu, c). Budową oświetlenia ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR”  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED,  montaż słupów oświetleniowych na fundamentach,  zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach,  prace pielęgnacyjne. W chwili obecnej trwa opracowywanie postępowania przetargowego na ww. prace budowlane. Część nr 4 Nadzór nad: 1. „Budową oświetlenia przy szlakach rowerowych”, której zakres obejmuje między innymi: a) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Chełmskiej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.:  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED,  montaż słupów oświetleniowych na fundamentach,  zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach,  prace pielęgnacyjne. b) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Pocztowej oraz Kwiatowej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.:  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED,  montaż słupów oświetleniowych na fundamentach,  zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach,  prace pielęgnacyjne. W dniu 12 października 2020 roku, podpisano umowę z Wykonawcą, wybranym w drodze postępowania przetargowego. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2020.1333 ) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów. 3) Inspektor nadzoru na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej w ilości min. 15%, 4) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych. 5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych. 7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach w tym odbiorach technicznych instalacji. 8) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 9) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych. 10) Wydawanie kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 11) Powiadamianie Wykonawcy i Zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 12) Żądanie od kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 13) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale Zamawiającego. 14) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 15) Informowanie Zamawiającego i ew. uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji. 16) Monitorowanie postępu robót budowlanych przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania. Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych prac budowlanych. 17) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad. 18) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego. 19) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 20) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego. 21) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców. 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 6 Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w umowie, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. 2020.1320, ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno – biurowe związane z pełnieniem funkcji personelu biurowo administracyjnego. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach