Przetargi.pl
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin.

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22234 Urszulin, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 713 001 , fax. 825 713 001
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35
    22234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 825 713 001, fax. 825 713 001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin. 2.2. Przedmiotowe zamówienie w części 1 realizowane jest w ramach projektu: „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych na potrzeby obiektów kultury” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oraz w części 2 w ramach projektu: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków publicznych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Pozostałe części zamówienia realizowane są z budżetu Gminy Urszulin. 2.3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 części, jak poniżej: 2.3.1 W ramach części 1 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych na potrzeby obiektów” kultury , które obejmują w szczególności: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dębowcu- dz. ew. nr 96 Dębowiec Przebudowa obejmuje roboty polegające na przebudowie istniejącego budynku z wykorzystaniem części istniejących fundamentów przeznaczonych do wzmocnienia, dociepleniu części istniejących posadzek na gruncie, przebudowie i rozbudowie istniejących ścian, wymianie stropów i więźby dachowej oraz warstw wykończeniowych przegród. Dodatkowo zakres prac obejmuje rozbiórkę części budynku, budowę podjazdów dla osób niepełnosprawnych, budowę opasek wokół budynku. Zakres i rodzaj prowadzonych prac: - rozbiórka poszycia dachowego oraz więźby dachowej, - rozbiórka ścian konstrukcyjnych i stropu, - częściowa rozbiórka fundamentów, - wzmocnienie części fundamentów przez podbicie, zgodnie z projektem konstrukcyjnym, - budowa nowych łat i ścian fundamentowych, - budowa nowych ścian i stropów, - wykonanie nowej więźby dachowej, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody „lekkiej- mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zew., - dach, - dobudowa niewielkiego tarasu wraz z zadaszeniem od strony zachodniej, - zmiana lokalizacji głównego wejścia do budynku wraz z dobudową nowych schodów i pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie opaski wokół budynku, - roboty wewnętrzne, - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacja wodociągowa, - instalacja centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja przyłącza kanalizacyjnego, - instalacje elektryczne, - inne roboty wynikające z technologii robót, - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. Parametry budynku po przebudowie: Wysokość budynku: 7,41m Pow. Zabudowy- 168,90 m2 Pow. Całkowita – 230,36 m2 Pow. Użytkowa- 130,73 m2 Kubatura całkowita – 669,43 m3. Szczegóły prac dostępne na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=176&p1=szczegoly&p2=1269633 Przebudowa świetlicy wiejskiej w Wereszczynie- dz. ew. nr 409 i 410. Zakres robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, - wymiana pokrycia dachowego, - wzmocnienie więźby dachowej poprzez dodanie jętek, płatwi oraz słupków drewnianych, - dobudowa szybu windowego od strony południowej, - wykonanie opaski wokół budynku, - roboty wewnętrzne- wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych, męskiej, damskiej, - montaż kopuły obserwacyjnej, - inne roboty wynikające z technologii robót, - wentylacja pomieszczeń według opracowania branży sanitarnej, - montaż instalacji solarnej i fotowoltaicznej, Parametry budynku po przebudowie: - powierzchnia zabudowy- 267,20 m2, - powierzchnia całkowita- 534,35, - powierzchnia użytkowa – 361,88, - kubatura całkowita – 1408,27. Przebudową i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby fili biblioteki publicznej w Woli Wereszczyńskiej- dz. ew nr 164 i 166/1. Zakres planowanych prac: - rozbiórka konstrukcji dachu budynku przeznaczanego do rozbudowy, - rozbiórka ścian budynku przeznaczonego do rozbudowy, - sprawdzenie stanu fundamentów, - wzmocnienie fundamentów istniejących, - wzmocnienie ścian istniejących, - wykop pod nowe ławy fundamentowe, - wykonanie ław fundamentowych, - wykonanie izolacji poziomej na fundamentach, - wykonanie ścian parteru, - wykonanie ścian działowych na parterze, - wykonanie wieńca na ścianach konstrukcyjnych, - wykonanie konstrukcji więźby dachowej, - montaż poszycia dachu wraz z obróbkami, - wykonanie izolacji termicznej poddasza nieużytkowego, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej i elektrycznej, - montaż paneli fotowoltaicznych, - prace wykończeniowe obejmujące: powłoki ścienne, posadzki – zaprojektowano: 3 rodzaje- klinkierowa, terakota, betonowa, sufity – podwieszane. Parametry projektowanego budynku: Powierzchnia zabudowy- 350,86 m2, Powierzchnia całkowita 648,98 m2, Kubatura 2287,63 m3. Nadzór inwestorski obejmuje wszystkie trzy zadania oraz całość robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, która dostępna jest siedzibie Zamawiającego. 2.3.2 W ramach części 2 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków publicznych”, które obejmują w szczególności: 1. Termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Andrzejów zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 27,85 m, - szerokość budynku – 11,63 m, - wysokość części nadziemnej- 7,39 m, - powierzchnia zabudowy – 323,91 m2. 2. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Nowe Załucze zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 27,97 m, - szerokość budynku – 12,36 m, - wysokość części nadziemnej- 7,80 m, - powierzchnia zabudowy – 345,71 m2. 3. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wereszczyn zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją, Parametry budynku: - długość budynku- 22, 28 m, - szerokość budynku – 11,31 m, - wysokość części nadziemnej- 10,14 m, - powierzchnia zabudowy – 251,99 m2. 4. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wincencin zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 10,31 m, - szerokość budynku – 11,71 m, - wysokość części nadziemnej- 5,20 m, - powierzchnia zabudowy – 120,73 m2. 5. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wólka Wytycka zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją, Parametry budynku: - długość budynku- 15,62 m, - szerokość budynku – 11,60 m, - wysokość części nadziemnej- 3,85 m, - powierzchnia zabudowy – 142,07 m2. 6. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zabrodzie zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 13,94 m, - szerokość budynku – 10,28 m, - wysokość części nadziemnej- 6,76 m, - powierzchnia zabudowy – 143,30 m2. 7. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Zawadówka zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 24,37 m, - szerokość budynku – 11,24 m, - wysokość części nadziemnej- 7,12 m, - powierzchnia zabudowy – 273,92 m2. 8. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wola Wereszczyńska- szkoła zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - długość budynku- 21,34 m, - szerokość budynku – 17,49 m, - wysokość części nadziemnej- 10,68 m, - powierzchnia zabudowy – 306,89 m2. 9. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wytyczno- szkoła zakres prac: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody ”lekkiej-mokrej”, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - wymiana parapetów – związane z termomodernizacją, - instalacja wodociągowa – związana z termomodernizacją, - instalacja centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z kotłownią, - instalacja elektryczna – związana z termomodernizacją, - inne roboty wynikające z technologii robót – związane z termomodernizacją. Parametry budynku: - pow. Zabudowy- 567,48 m2, - wysokość – 9,9 m, - długość- 46,14 m, - szerokość- 12,75 m. Szczegóły prac dot. termomodernizacji i przebudowy dot. w/w budynków dostępne są na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1280765 Natomiast szczegółowy zakres prac dot. branży sanitarnej w siedzibie Zamawiającego. 2.3.3 W ramach części 3 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin” - Infrastruktura ul. Krótkiej które obejmują w szczególności: - budowa linii oświetleniowej nn 0,4 kV- 133,00 m - montaż 5 słupów oświetleniowych z oprawami typu LED, Szczegółowy zakres prac dostępny na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1289758 - wykonanie odpowiedniej podbudowy z kruszywa oraz podsypki cementowo- piaskowej 405,50 m2, - zabezpieczenie krawędzi nawierzchni obrzeżami betonowymi 8x30- 286,00 m, - utwardzenie działek kostka betonową gr. 8 cm (kolor i kształt do ustalenia z inwestorem 405,50 m2), Szczegółowy zakres prac dostępny na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1289758 2.3.4 W ramach części 4 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja obszaru Gminy Urszulin” - kanalizacja sanitarna i deszczowa, które obejmują w szczególności: - przebudowa i budowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur sztucznego tworzywa o średnicach DN 400, DN 200, DN 250 i przewidywanych długościach: - kanały grawitacyjne z rur DN 400 o długości ok. 214 m, - kanały sanitarne grawitacyjne DN 200 o długości ok. 189 m, - kanały sanitarne grawitacyjne DN 250 o długości ok. 26 m. Szczegóły prac w ramach zadania dostępne na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1275627 - przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej w Urszulinie- długość przebudowywanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PE DN 250 wyniesie ok. 50 mb. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zostanie wykonana z rur ze sztucznego tworzywa PCV, z wydłużonym kielichem z fabrycznie zamontowanymi uszczelkami, o sztywności obwodowej 8 kN/m2 i średnicach PVC 0,25 (250x7,3). Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2.3.5 W ramach części 5 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Dębowiec” obejmuje swoim zakresem przebudowę drogi gminnej nr 104351L na łącznej długości 300 m (od 0,00 do 0+300) i w całości znajduje się w pasie drogi gminnej będącym własnością Gminy Urszulin dz. Nr 169 Dębowiec. -.główne dane wyjściowe przebudowy drogi gminnej: Kategoria drogi – gminna. Klasa drogi – „D” Prędkość projektowa Pp= 30 km/h Kategoria ruchu - KR1 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 5,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. Szerokość poboczy - 0,75 m. Rodzaj nawierzchni poboczy - tłuczniowe. - zakres prac niezbędnych do wykonania inwestycji:  rozbiórka istniejących elementów infrastruktury drogowej na odcinku objętym opracowaniem w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów.  wycięcie i wywiezienie drzew w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów.  wykonanie korekty przebiegu drogi gminnej oraz dróg podrzędnych z uwzględnieniem budowy lub przebudowy zjazdów indywidualnych oraz przebudowę włączeń dróg gminnych do drogi powiatowej w zakresie terenu objętego opracowaniem.  wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem,  wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na drodze gminnej,  wykonanie poboczy (na odcinku objętym opracowaniem) o nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowa dokumentacja i zakres prac dostępny w siedzibie Zamawiającego. 2.3.6 W ramach części 6 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadanie inwestycyjne „Modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Grabniak” Główny ciąg komunikacyjny drogi gminnej obejmuje odcinek od km 0+000 (zbliżenie do jezdni drogi powiatowej administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie) do km 0+300 według założonego lokalnie kilometrażu przebiegu drogi dz. Nr 85/1 Główne dane wyjściowe przebudowy drogi gminnej: Kategoria drogi – gminna. Klasa drogi – „D” Prędkość projektowa Pp= 30 km/h Kategoria ruchu - KR1 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 5,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. Szerokość poboczy - 0,75 m. Rodzaj nawierzchni poboczy - tłuczniowe. Zakres prac niezbędnych do wykonania inwestycji:  rozbiórka istniejących elementów infrastruktury drogowej na odcinku objętym opracowaniem w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów.  wycięcie i wywiezienie drzew w zakresie niezbędnym do wykonania nowych konstrukcji projektowanych elementów.  wykonanie korekty przebiegu drogi gminnej oraz dróg podrzędnych z uwzględnieniem budowy lub przebudowy zjazdów indywidualnych oraz przebudowę włączeń dróg gminnych do drogi powiatowej w zakresie terenu objętego opracowaniem.  wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem,  wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na drodze gminnej,  wykonanie poboczy (na odcinku objętym opracowaniem) o nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2.3.7 W ramach części 7 zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego”, - budowę oświetlenia przy ciągu pieszo- rowerowym w wsc. Jamniki gm. Urszulin Zakres prac obejmuje budowę linii oświetleniowej kablem YAKY 4x 25 mm2 o łącznej długości L=962m/1158 m do zasilania projektowanych slupów oświetleniowych. - montaż 12 słupów oświetleniowych z oprawami typu LED, Prace będą prowadzone w drodze powiatowej nr 1624 L Szczegółowy zakres prac i dokumentacja dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2.4 Zapis do wszystkich zadań.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm..) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności: 1) Weryfikacja, analiza i ocena wielobranżowej dokumentacji budowlanej (projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót). 2) Reprezentowanie zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów. 4) Inspektor nadzoru na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej. 5) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych. 6) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 7) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych. 8) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 9) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 10) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych. 11) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 12) Powiadamianie wykonawcy i zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 13) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 14) Powiadamianie zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale zamawiającego. 15) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 16) Informowanie zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji. 17) Monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowanie zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych. 18) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad. 19) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego. 20) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 21) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego. 22) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez zamawiającego. Badania kontrolne przywołane w pkt 4 są badaniami inspektora nadzoru, których celem jest sprawdzenie, czy jakość materiałów budowlanych spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i w umowie o roboty budowlane. Wyniki tych badań są podstawą odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach