Powiat Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 276 122 , fax. 818 272 236
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
ul. Lubelska 4
24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
tel. 818 276 122, fax. 818 272 236
REGON: 43102908500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia dla: jednostki ewidencyjnej Poniatowa – obszar wiejski (061206_5 Poniatowa – obszar wiejski), jednostki ewidencyjnej Poniatowa – miasto (061206_4 Poniatowa – miasto) określa Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumenty określające prace geodezyjne wykonywane w ramach odrębnego przedmiotu zamówienia wraz z uzgodnionym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków określa załącznik nr 2 do SIWZ - część 111 – powiat opolski, jednostka ewidencyjna Poniatowa – obszar wiejski, jednostka ewidencyjna Poniatowa – miasto. Wykonawca udzieli minimum 3-letniego okresu świadczenia rękojmi. Wydłużenie okresu świadczenia rękojmi do max. 5 lat jest jednym z kryteriów jakości opisanym w pkt. 14 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. weryfikację minimum 100 operatów jednostkowych stanowiących materiały PZGiK dla kontrolowanej jednostki ewidencyjnej Poniatowa - obszar wiejski. Ilość operatów technicznych, które Wykonawca przyjmie do weryfikacji stanowi również kryterium jakości opisane w pkt. 14 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne). 3. Zamawiający informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/growth/espd Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające zamawiającym i wykonawcom utworzenie, wypełnienie i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD). 4. Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji: www.nccert.pl, http://www.nccert.pl. 5. Złożenie jednolitego dokumentu wraz z ofertą w postaci papierowej lub na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne i nie stanowi jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art.22 ust.1 ww. ustawy Pzp. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca sporządzając jednolity dokument w postaci elektronicznej może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie jednolitego dokumentu i utworzenie dokumentu elektronicznego w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ( Dz. U. z 2017r. poz.2247). Zaleca się sporządzenie jednolitego dokumentu w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Instrukcja składania jednolitego dokumentu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kontroli i monitoringu prac związanych z utworzeniem inicjalnej bazy GESUT oraz utworzeniem baz BDOT500 dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym powiatu radzyńskiego – etap IV
Dodano: 2020-07-09 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-06-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją prac geodezyjnych – etap IV, część 135, dla celówprojektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2020-05-25 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: BDOT500 oraz GESUT w ramach projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” - etap IV
Dodano: 2020-05-20 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem cyfrowych baz danych: BDOT500 dla potrzebrealizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap IV
Dodano: 2020-05-14 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danychBDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwalubelskiego”.
Dodano: 2020-02-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1612L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1610L do RSP w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2019-10-28 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem
oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500
oraz GESUT w ramach „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego”
Dodano: 2019-10-21 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji III.3 etapu projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” w zakresie dotyczącym Powiatu Łukowskiego
Dodano: 2019-10-18 - Nadzór i kontrola w pełnym zakresie nad realizacją prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, utworzeniem baz danych EGiB lub poprawą ich jakości i aktualności wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB – w sprawie ewidencji gruntów i budynków gminy Międzyrzec Podlaski
Dodano: 2019-10-09