Przetargi.pl
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych:EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja” - etap III.

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych:EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja” - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych:EGiB,BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjnywojewództwa lubelskiego” – etap III dla Powiatu Biłgorajskiego gmina Łukowa, gmina Obsza i gmina Tereszpol. Opis przedmiotu zamówienia określają: - dla części 1 gmina Łukowa (cz. 89 na wykonanie prac geodezyjnych) – załącznik nr 1 do SIWZ, - dla części 2 gmina Obsza (cz. 90 na wykonanie prac geodezyjnych) – załącznik nr 2 do SIWZ, - dla części 3 gmina Tereszpol (cz. 91 na wykonanie prac geodezyjnych) – załącznik nr 3 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium część 1 - 1000 zł, wadium część 2 - 1000 zł, wadium część 3 - 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć, a kryteria kwalifikacji są różne dla poszczególnych części należy wypełnić jednolity europejski dokument zamówienia dla każdej części. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne) i zaszyfrowany na adres zamowienia@bilgorajski.pl , w taki sposób,aby jednolity dokument dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wraz z ofertą wykonawca składa hasło dostępowe do pliku jednolitego dokumentu. Wraz z ofertą wykonawca może złożyć inne informacje niezbędne dla prawidłowego dostępu do jednolitego dokumentu np. informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w jednolitym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach