Powiat Rycki ogłasza przetarg
- Adres: 08500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 818 651 966
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
ul. Wyczółkowskiego
08500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8657450, 8657472, fax. 818 651 966
REGON: 43101944800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spryki.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu :e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego - etap I.3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu "e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego" - etap I.3 część nr 28 - gmina Kłoczew, miasto Dęblin. Opis przedmiotu zamówienia dla jednostki ewidencyjnej Kłoczew – obszar wiejski (061602_2 Kłoczew), jednostki ewidencyjnej Dęblin – obszar miejski (061601_1 Dęblin) określa Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że składając oświadczenie w zakresie warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α w części IV JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji części IV JEDZ. W postępowaniu wykonawca przesyła zamawiającemu jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznych (wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne) i zaszyfrowany na adres skarbpanstwa@ryki.powiat.pl, w taki sposób, aby jednolity dokument dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania. Złożenie jednolitego dokumentu wraz z ofertą w postaci papierowej lub na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne i nie stanowi jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wykonawcy, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolity dokument dotyczący tych podmiotów, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanych podpisem elektronicznych przez każdego z tych podmiotów, w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z tych wykonawców sporządza jednolity dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanych podpisem elektronicznym. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Wraz z ofertą wykonawca składa hasło dostępowe do pliku jednolitego dokumentu. Wraz z ofertą wykonawca może złożyć inne informacje niezbędne dla prawidłowego dostępu do jednolitego dokumentu np. informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w jednolitym dokumencie. Datą przesłania jednolitego dokumentu będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej jednolity dokument z serwera pocztowego zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Budowa Sali Tradycji”
Dodano: 2023-08-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. „Rozbudowa budynku nr 303 Stołówki Studenckiej”
Dodano: 2023-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji: ”Budowa budynku wielofunkcyjnego”
Dodano: 2020-09-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji: ”Budowa budynku wielofunkcyjnego”
Dodano: 2020-07-31 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych dla potrzeb realizacji projektu "e-Geodezja" - etap IV
Dodano: 2020-07-10 - wykonanie usługi polegającej na kontroli okresowej (rocznej) stanu technicznej sprawności wojskowych bocznic kolejowych w kompleksach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących własność Skarbu Państwa.
Dodano: 2020-03-27 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu"e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego" - etap III.3
Dodano: 2020-02-13 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” z podziałem na 13 zadań
Dodano: 2019-11-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej nad realizacją inwestycji pn. „Budowa hangaru z przebudową płaszczyzny postoju samolotów”.
Dodano: 2019-08-30 - Kontrola i monitoring realizacji prac związanych z utworzeniem oraz modernizacją cyfrowych baz danych: EGiB dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – etap II, cz.80 (gmina Hanna).
Dodano: 2019-05-24