Przetargi.pl
Kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7357654 , fax. 32 2288220
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
    ul. Jana Pawła II 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7357654, fax. 32 2288220
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie rocznego przeglądu serwisowego (kontroli bezpieczeństwa technicznego) komory hiperbarycznej firmy HAUX typu STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z osprzętem w szczególności z wykonaniem kontroli: - płaszcza komory z szybami wraz z uszczelkami i o-ringami; - pulpitu sterującego; - instalacji elektrycznej, słaboprądowej, instalacji radiowo telewizyjnej; - instalacji chłodząco-grzewczej; - instalacji systemu oddechowego; - instalacji doprowadzenia i odprowadzenia gazów oddechowych oraz zasilających komorę; - instalacji systemu przeciwpożarowego (HAUX SPRAY FOG Fire Extinguishing System, HAUX FIREMASTER); - przyrządów pomiarowych (wymiana czujników tlenowych); - wyposażenia medycznego: (HAUX – MEDICAL - MONITORING SYSTEM, (EKG 3 kanałowe – 2 szt, NIBP – 2 szt, EtCO2 – 1 szt, Temperatura ciała – 2 szt, TcpO2 – 3 szt., ExO2 – 16 szt.) wraz z wymiana wszelkich elementów zużywalnych takich jak czujniki czy sensory niezbędnych do prawidłowej pracy modułów przez kolejne 12 miesięcy. - instalacji systemu przygotowania powietrza (RENNER KOMPRESSOREN RS 15 – 2 szt, BAUER KOMPRESSOREN MVA20-5.5-2 - 1 szt, W+Z Rohrsystem Technik GmbH AKN 300 - 2szt,KSI Filtertechnik GmbH KTC 220. – 1 szt, ZANDER AS 6182 230/1/50 NO DRAIN – 1 szt; Przegląd i kontrola bezpieczeństwa technicznego będzie wykonana w oparciu o zakres procedur i czynności wskazanych w DTR urządzeń producenta. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W ramach prac serwisowych Wykonawca zobowiązuje się do wymiany niżej wymienionych elementów: 1) potencjometrów modułów interkomu HAUX-TALKMASTER - 2 szt. 2) uszkodzonego wentylatora szafy elektrycznej - 1 szt. Konieczność przeniesienia wentylatora na drugą stronę szafy. 3) przełączników przycisków grzybkowych - 3 szt., 4) Zmiana ustawień konfiguracyjnych systemu sterowania komorą dotyczącego działania paneli INFOSTAR (błędne wskazania), 5) Zmiana ustawień konfiguracyjnych systemu sterowania komorą celem aktualizacji licznika czasu serwisu oraz aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji. 6) pokryw uszczelniających kolektorów oddechowych - 10 szt. 7) membrany zaworu wydechowego - 8 szt. 8) regulatora podciśnieniowego - 5 szt. 9) podciśnieniowego zaworu ograniczającego do instalacji wydechowej BIBS - 5 szt. 10) płaszcza wewnętrznego zbiornika przeciwpożarowego - 1 szt. 11) sensorów O2 do pomiaru tlenu wydechowego - 16 szt. 12) sensorów O2 do HAUX-OXYMETER - 3 szt. 13) akrylowych transmiterów światła do lamp HAUX-LUXMASTER 85D. - 24 szt. W ramach prac serwisowych Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek oraz aktualizacji niżej wymienionych elementów: 1) zmiana ustawień konfiguracyjnych systemu sterowania komorą dotyczącego działania paneli Infostar (błędne wskazania), 2) zmiana ustawień konfiguracyjnych systemu sterowania komorą celem aktualizacji licznika czasu serwisu oraz aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji. Wykonawca, w razie potrzeby wykonania czynności serwisowych wyposażenia medycznego poza siedzibą Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu na ten czas urządzeń zastępczych przystosowanych do pracy w warunkach hiperbarycznych o nie gorszych parametrach niż te posiadane przez Zamawiającego. Wykonawca po przeprowadzonej kontroli zobowiązany jest do wystawienia pisemnego potwierdzenia wykonanych czynności wraz z protokołem potwierdzającym sprawność sprzętu i dopuszczenie do eksploatacji na kolejne 12 miesięcy systemu komory hiperbarycznej i sprzętu medycznego. Na wykonaną usługę oraz wymienione części lub elementy Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BS O/Siemianowice 57105013571000001001565462 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w kasie Centrum Leczenia Oparzeń. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami siwz następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach