Przetargi.pl
Kontrakt nr 4 - Działania promocyjne w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego *

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt nr 4 - Działania promocyjne w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego *
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca działań promocyjnych w ramach Projektu *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*. Zakres przedmiotu zamówienia W ramach realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust.1 Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Dostarczenia materiałów informacyjnych, w tym: a) ulotki informacyjne: format A4, papier kreda błyszcząca 150g, 2 strony nadruk 4+4 kolor, nakład jednorazowy 1 500 szt. b) broszury informacyjne: format A5, papier kreda błyszcząca 170g, 8 stron nadruk 4+4 kolor, szycie na 2 zszywki, nakład jednorazowy 1 500 szt. Wykonanie materiałów informacyjnych w terminie 1 miesiąca od zatwierdzenia treści i opracowania graficznego przez Zamawiającego. Projekt ulotek i broszur winien zostać przedłożony Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej 45 dni przed planowanym terminem ich dostawy. Wykonanie materiałów informacyjnych winno nastąpić w terminie 1 miesiąca od zatwierdzenia treści i opracowania graficznego przez Zamawiającego. Uwaga: Materiały informacyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Instytucji Realizującej, tj. Gminie Busko - Zdrój. Odbiór materiałów winien być potwierdzony na piśmie przez podpisanie stosownego Protokołu Odbioru Dostaw. Instytucja Realizująca przekaże materiały w stosownych ilościach Zamawiającemu. 2. Organizacji i przeprowadzenia konferencji podsumowującej Projekt. Konferencja może zostać zorganizowana w Buskim Samorządowym Centrum Kultury (BSCK) w Busku - Zdroju lub w innym miejscu ustalonym z Zamawiającym na terenie miasta Busko - Zdrój. Koszty wynajmu sali obciążają Wykonawcę. Konferencja winna zostać zorganizowana dla 200 uczestników. Przygotowanie Konferencji podsumowującej obejmuje: a) Opracowanie i wydruk 100 zaproszeń: papier kredowy błyszczący 300g, format 100x210mm, nadruk 4+4 kolor wraz z kopertą. Projekt zaproszenia winien zostać przedłożony Zamawiającemu 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe zaproszenia winny zostać przekazane Zamawiającemu w terminie 21 dni przed planowanym terminem konferencji. Kolportaż zaproszeń do właściwych osób/uczestników konferencji leży po stronie Zamawiającego. b) Wykonanie i dostarczenie teczek reklamowych (sztancowane wg wykrojnika, papier karton jednostronnie powlekany 250g, nadruk 4+4 kolor, nakład - 200 szt.) Projekt teczek reklamowych winien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe materiały winny być przekazane Zamawiającemu w terminie minimum 7 dni przed planowanym terminem konferencji. c) Wykonanie i dostarczenie notatników: format A4, 24 karty, papier offset 80g, nadruk 4+4 kolor, klejone po krótkim boku, nakład - 200 szt. Projekt notatników winien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe materiały winny być przekazane Zamawiającemu w terminie minimum 7 dni przez planowanym terminem konferencji. d) Wykonanie oznakowanie i dostarczenie długopisów automatycznych z korpusem metalowym i nadrukiem promującym Projekt w ilości 200 szt. Kolor obudowy miks kolorystyczny (czerwony, złoty, niebieski) - z niebieskim wkładem wymiennym, znakowanie jednostronne, technika: grawer laserowy, Propozycja długopisów wraz z oznakowaniem winna zostać przedłożona do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe długopisy winny być przekazane Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem konferencji. e) Przygotowanie prezentacji multimedialnej dotyczącej Projektu, obejmującej 25 slajdów, opracowanej w programie PowerPoint. Prezentacja winna być przekazana Zamawiającemu min. 30 dni przed planowanym terminem konferencji. f) Przygotowanie i kolportowanie w czasie konferencji informacji dla mediów. g) Zapewnienie cateringu w postaci bufetu kawowego dla 200 osób w holu BSCK lub innym miejscu ustalonym wcześniej z Zamawiającym obejmującego: - kawę rozpuszczalną w termosach (podawaną w filiżankach o pojemności nie mniejszej niż 200ml; - bez ograniczeń - herbatę ekspresową czarną podawaną w filiżankach o pojemności nie mniejszej niż 200 ml; wrzątek w termosach - bez ograniczeń - dodatki do herbaty i kawy: cytryna w plasterkach (podawana na talerzykach), śmietanka do kawy UHT (10g), cukier biały w cukiernicach. - soki owocowe (4 rodzaje) - w ilości 50 kartonów 1 litrowych, - wodę mineralną gazowaną i niegazowaną [z uwzględnieniem regionalnej wody mineralnej] - w ilości: 100 butelek 0,33 l wody gazowanej oraz 100 butelek 0.33 l wody niegazowanej, - 5 rodzajów ciastek (w tym 2 rodzaje ciastek oblewanych czekoladą) w ilości - po 1 szt./osobę z każdego rodzaju, - owoce (banany, jabłka, mandarynki, winogrona jasne i ciemne) - 70g/os h) Zapewnienie cateringu w postaci obiadu dla 200 osób podanego w Auli BSCK lub innym miejscu ustalonym wcześniej z Zamawiającym obejmującego: - zupę gulaszową łagodną o gramaturze nie mniejszej niż 400g z zawartością mięsa nie mniejszej niż 200g., - 2 danie: kotlet schabowy - 150g/os, ziemniaki puree - 200g/os , zestaw surówek - 150g/os - deser: ciastko typu WZ - 120g/os - sok, w ilości 1 szkl./osobę. Obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej jak i gramatury. Wykonawca zapewnia własne naczynia (termosy, filiżanki, spodeczki, szklanki, sztućce, cukierniczki, talerze, itp.) zgodnie z wymaganiami menu. Nie dopuszcza się możliwości użycia naczyń i sztućców plastikowych. Wymaga się, by transport produktów, które tego wymagają, był przeprowadzony w urządzeniach chłodniczych. Wykonawca winien wykonać usługę w zakresie cateringu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zbiorowego żywienia. Usługa cateringowa winna być wykonana w sposób profesjonalny oraz nie zakłócający przebiegu konferencji. i) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z konferencji i dostarczenie jej Zamawiającemu w formie elektronicznej (na płycie CD) w formacie JPEG wysokiej rozdzielczości oraz RAW. Dokumentacja fotograficzna powinna zawierać 30 zdjęć, uwzględniających cały przebieg konferencji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty konferencji. Instytucja Realizująca działająca w imieniu Zamawiającego przekaże Wykonawcy treści jakie powinny się znaleźć na zleconych do wykonania materiałach informacyjno - promocyjnych w siedzibie Zamawiającego w terminie min. 30 dni przed upływem terminu zgodnie z p VII ust. 1 ppkt 1a i 1b. Informacje te obejmują, między innymi: informację o Projekcie współfinansowanym w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, informację o Gminach Partnerskich oraz inne niezbędne informacje właściwe dla wykonywanego materiału informacyjno - promocyjnego. Szczegółowy termin i plan konferencji, zawartość prezentacji i materiałów dla mediów oraz catering zostaną szczegółowo ustalone z Instytucją Realizującą działająca w imieniu Zamawiającego z min 60 dniowym wyprzedzeniem przed upływem terminu zgodnie z p. VII ust.1 ppkt 2. Wykonawca podczas wykonywanej usługi winien zapewnić: przygotowanie bufetów (stołów itp.) wraz z dekoracją, obsługę kelnerską, usługę bieżącego uzupełniania poczęstunku oraz usuwania brudnych naczyń, pozostawania do dyspozycji Zamawiającego i uczestników, zapewnienia sprzętu niezbędnego do wydawania posiłków, zapewnienia zastawy stołowej do menu w niezbędnych ilościach, zapewnienia obrusów, serwetek jednorazowych, transportu i serwisu sprzątającego w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu. Wykonawca winien sprawować nadzór nad prawidłowością przebiegu konferencji. 3. Wszystkie wzory dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie III. 3 . Wykonawca winien przedłożyć do akceptacji wszystkich Gminom Partnerskim. Ostateczne wzory przedmiotowych dokumentów powinny uzyskać akceptację na piśmie sygnowaną przez Instytucję Realizującą w imieniu wszystkich Gmin Partnerskich. 4. Po zrealizowaniu przedmiotu Umowy Wykonawca dokona do Zamawiającego pisemnego Zgłoszenia Zakończenia Usługi. Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Zadanie *Kontrakt nr 4 - *Działania promocyjne w ramach projektu* jest zamówieniem realizowanym w ramach Projektu *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego* o szacowanej wartości nieprzekraczającej kwotę 207 000 EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach