Przetargi.pl
Konserwacje, przeglądy oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, Wiślna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    Wiślna 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
    REGON: 102127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje, przeglądy oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji oraz naprawie samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie obejmujących: 1. czynności konserwacyjne w ramach przeglądów pogwarancyjnych - wynikające z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego pojazdów – połączone z wymianą płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w płyny i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania prawidłowego przeglądu, 2. pogwarancyjne czynności naprawcze - wynikające z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego - w pełnym zakresie mechaniki, elektromechaniki i elektroniki pojazdowej oraz w zakresie napraw blacharskich oraz lakierniczych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w części zamienne i materiały pomocnicze niezbędne do wykonania prawidłowej naprawy, 3. wymianę materiałów eksploatacyjnych i demontaż zużytych części zamiennych oraz ich zgodną z przepisami utylizację. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Umowy dla poszczególnych części zamówienia zostaną zawarte z uwzględnieniem wzoru Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w § 8 ust. 2 i 3 Załącznika nr 2 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – wspólny dla części nr 1-3 zamówienia; 2. Formularze cenowe: 1) dla części nr 1 zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) dla części nr 2 zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ, 3) dla części nr 3 zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach