Przetargi.pl
Konserwację nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja nawierzchni dróg powiatowych (nakładki), z podziałem na dwie części: 1. Część nr 1 - remont nawierzchni jezdni drogi nr 3121W ul. Sportowa w Raszynie od Al. Krakowskiej do zjazdu do OSP, w tym: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 5 cm i odwiezienie destruktu poza teren budowy, 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy wyrównawczej – wiążącej gr. średnio 2 cm, 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm SMA 8, 5) regulacja urządzeń, 6) odtworzenie oznakowania poziomego. 2. Część nr 2 - remont nawierzchni drogi powiatowej nr 3103W ul. Tarczyńska w Krakowianach, na odcinku od skrzyżowania z DP 2849W do granicy powiatu (ok. 1430 m), w tym: 1) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni, 2) wykonanie warstwy wyrównawczej – wiążącej gr. średnio 4 cm, 3) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm dla kat. KR 3 grubości 3 cm, 4) oczyszczenie poboczy na szerokości 75 cm i wykonanie nawierzchni z tłucznia betonowego 0-31,5 gr. 7 cm. Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia). Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie obydwu części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1. Część 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 2. Część 2 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Warunkiem ważności oferty, złożonej na dwie części jednocześnie, jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 4. stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy; 5. kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach