Przetargi.pl
Konserwacja wind w budynkach mieszkalnych w zasobie AMW OReg w Gdyni

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 586 908 700 , fax. 586 908 701
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 586 908 700, fax. 586 908 701
    REGON: 011263946
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja wind w budynkach mieszkalnych w zasobie AMW OReg w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa serwisu wind będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003, nr 193, poz. 1890) i obejmowała: 1. Przestrzeganie instrukcji eksploatacji; 2. Dokonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonym w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) Stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) Działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) Działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) Prawidłowości obsługi UTB; 3. Sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) Konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, b) Toru jezdnego dźwignic szynowych, c) Instalacji ochrony przeciwpożarowej; 4. Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB; 5. Bezpłatną utylizację zużytych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami; 6. Bezpłatną diagnostykę w przypadku wystąpienia zakłóceń w pracy urządzeń; 7. Odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności; 8. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji; 9. Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej; 10. Konserwacja powinna być wykonywana przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych wydane przez UDT); 11. Wykonywanie usługi konserwacji sposób nie utrudniający mieszkańcom budynku korzystania z nieruchomości; 12. Wyposażenie UTB w stanowiskową instrukcję obsługi wraz z podaniem numeru całodobowego telefonu alarmowego, pod którym Wykonawca przyjmuje zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu UTB; 13. Wykonywanie usługi zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, a w szczególności: a) Wykonywanie czynności wymienionych w pkt. 1-7 bez dodatkowego wezwania Zamawiającego, b) gotowość Centrum Zgłoszeniowego w godzinach 7.00-22,00 oraz całodobowo w zakresie uwalniania ludzi uwięzionych w kabinach, siedem dni w tygodniu przez cały rok. c) Prowadzenie obsługi łączności alarmowej – karty SIM w ramach wynagrodzenia umownego, d) Wyłączenia dźwigu z eksploatacji w przypadku niewłaściwego użytkowania oraz takiego pogorszenia stanu technicznego dźwigu, przy którym dalsza eksploatacja może stwarzać zagrożenie zdrowia lub życia użytkowników, a następnie niezwłoczne przystąpienie do naprawy urządzenia, e) Przygotowania dźwigów do badań okresowych prowadzonych przez UDT i uczestniczenie w tych badaniach, f) Wykonywanie usługi przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, g) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień ust. 2 i 3, zarówno przez niego samego, jak i przez zatrudnionych przez niego podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach