Przetargi.pl
Konserwacja węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80, 37-500 Jarosław

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80, 37-500 Jarosław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Konserwacja węzłów sanitarnych w budynku nr 3 w Jarosławiu, ul. 3 Maja 80, 37-500 Jarosław. 2.Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia: W szczególności, podczas wykonywania prac remontowych, zostaną wykonane następujące roboty: ROBOTY BUDOWLANE: 1)Budynek nr 3 - Umywalnia, WC, suszarnia, korytarz: demontaż urządzeń takich jak: koryta żeliwne, baterie umywalkowe i natryskowe, miski ustępowe, brodzików, pisuary, zawory pisuarowe i spustowe, demontaż grzejników żeliwnych i rurowych centralnego ogrzewania,demontaż pionów wod.-kan. i centralnego ogrzewania, podejść odpływowych, rozbiórka ścianek kącików gospodarczych, demontaż w korytarzu konstrukcji do czyszczenia obuwia, demontaż konstrukcji do suszenia odzieży w suszarniach, rozbiórka ścianek ustępowych z cegły z montażem systemowych ścianek w systemie zamkniętym, odbicie płytek ściennych wraz z tynkiem oraz odbicie tynków w miejscach planowanych okładzin ściennych z płytek, rozbiórka istniejących ścianek natrysków, z wymurowaniem nowych ścianek z cegły dla dziewięciu (9) po trzy na kondygnację pełnowymiarowych kabin prysznicowych z montażem brodzików natryskowych, zerwanie uszkodzonego, popękanego, odparzonego, słabego i zawilgoconego tynku, miejsc zgrubień i sfalowań tynku, skasowanie wykwitów i zacieków, przetarcie tynku, uzupełnienie tynku, oczyszczenie powierzchni ścian, zagruntowanie i przygotowanie pod roboty malarskie i okładzinowe, wykonanie nowych pionów wod.-kan. i centralnego ogrzewania, montaż grzejników c.o. aluminiowych, wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicach z żeliwnych na pcv, uzupełnienie tynku na ścianach po rozebranych ściankach działowych oraz obustronne otynkowanie ścian nowo postawionych, wykonanie tynku wewnętrznego kat. III pod płytki ścienne, wykonanie okładzin ściennych z płytek 20x25 na kleju do wysokości 2,00 m, wykonanie okładzin ściennych z płytek 30x30 na kleju klasy R11 – szkliwione, w pomieszczeniu w.c. oraz umywalni wykonanie izolacji p. wilgociowej i p. wodnej ścian (pod płytkami) kabin prysznicowych i przyborów sanitarnych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian, montaż urządzeń sanitarnych /umywalki, miski ustępowe typu KOMPAKT, pisuary, baterie natryskowe, umywalkowe, zawory pisuarowe, zawory ze złączką do pralki/, nogomyje wykonane z blachy chromoniklowanej o wymiarach /długość i szerokość/ zbliżonych do istniejących, ustawionych na posadzce na konstrukcji stalowej, montaż pionowych ścianek między pisuarowych, cokoliki z płytek na ścianach wyszczególniono w poz. podłogi i posadzki, malowanie konstrukcji stalowej w pomieszczeniach suszarni, wymiana naświetli jednoszybowych w ramach z pcv w pomieszczeniach suszarni, skrzydła drzwiowe i stolarkę okienną należy zabezpieczyć, na ostatniej kondygnacji w umywalni postawienie ścianki działowej z cegły, montaż kabiny natryskowej i bidetu /pomieszczenie sanitarne dla kobiet/ 2)Budynek nr 13: Kraty otwierane odchylnie stalowe prętowe o powierzchni ponad 2 m2, kraty powinny być wykonane z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 12 mm i o oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie. Kraty te powinny być mocowane za pomocą kotw osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Jedna z tych krat powinna być zamykana od wewnątrz na zamek klasy 5 lub kłódkę co najmniej klasy zabezpieczenia 5 oraz odporności na korozję co najmniej klasy 2;siatka stalowa powinna być z drutu o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25 mm x 25 mm. Siatkę mocuje się do kraty lub, w przypadku jej braku, do ramy wykonanej z kątowników o minimalnych wymiarach 20x20x3 mm, którą mocuje się w sposób określony w e) powyżej; ościeżnice drzwi i okien mocowane w otworach, być przymocowane przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm; kotwy być rozmieszczone w odstępach nie większych, niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót: zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, zabezpieczenie przed zabrudzeniem okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, folią, złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Jarosław mieszczące się przy ul. 3 Maja 67 w Jarosławiu, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, tynku cienkowarstwowego,wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń, po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód, przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru, PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM ORAZ TEREN OBJETY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. ROBOTY ELEKTRYCZNE: Zakres prac obejmuje kompletną instalację elektryczną w sanitariatach lewego skrzydła budynku, a w tym: Uwaga ! opis dotyczy sanitariatów na jednej kondygnacji. prefabrykację i montaż modułowych tablic zabezpieczeń instalacji elektrycznej sanitariatów na każdej kondygnacji, oznaczonych projektowo TS I /1, TS I /2, TS I /3. przygotowanie podłoża , wykucie bruzd i wnęk pod montaż tablic zabezpieczeniowych i ułożenie rur elektroinstalacyjnych.ułożenie WLZ zasilającej tablice zabezpieczeniowe na każdej kondygnacji. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem instalacyjnym i oprawami oświetleniowymi.montaż instalacji elektrycznej podtynkowej w układzie TNS. montaż osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych.montaż instalacji wyrównawczej.montaż układu sterowania wentylatorem wyciągowym.pomiary odbiorcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9A i 9B do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10A i 10B do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11A i 11B do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/40/2018, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach