Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń przeciwpożarowych [sygnatura postępowania - zp.co-11/2016]

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń przeciwpożarowych [sygnatura postępowania - zp.co-11/2016]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac konserwacyjno - serwisowych urządzeń przeciwpożarowych takich jak: - dźwiękowe systemy ostrzegania, - stałe systemy urządzeń gaśniczych, - systemy oddymiania klatek schodowych i urządzeń zapobiegających zadymieniu, - kurtyny dymowe, - drzwi napowietrzające klatek schodowych, - klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych, - elektrotrzymacze drzwi pożarowych, - wizualizacje systemów przeciwpożarowych, zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wg następującego podziału na części: Część I- Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48: a) grupa IA, b) grupa IB, Część II - obiekty położone w Warszawie i okolicy tj.: a) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, b) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa, ul. Flory 2, c) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10 - kompleks budynków: i. ul. Wiejska 10, ii. ul. Maszyńskiego 10, iii. ul. Frascati 2, d) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10, e) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, f) Rezydencja Klarysew, ul. Saneczkowa 14,21/23 i ul. Sadowa 3, Konstancin-Jeziorna, Część III - Rezydencja Prezydenta RP Promnik,Ruda Tarnowska, gm. Wilga, Część IV - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny, ul. Leśna 1, Ciechocinek, Część V - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel, Część VI - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle-Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: a) dla części I - 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100), b) dla części II - 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100), c) dla części III - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), d) dla części IV - 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100), e) dla części V - 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100), f) dla części VI - 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.4. Wpłaty można dokonać przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002. W tytule przelewu podać numer postepowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium. 10.5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 10.2 SIWZ. 10.6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 - 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na konserwację urządzeń przeciwpożarowych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP [sygnatura postępowania - ZP.CO-11/2016]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty. 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.10.14. 10.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 10.13.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.16. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy i być złożone w oryginale (dotyczy pkt. 10.3 lit. b) ÷ e) SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usuwania awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.kprp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach