Przetargi.pl
Konserwacja szlabanów na STP Kabaty

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja szlabanów na STP Kabaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest konserwacja 12 podwójnych kompletów szlabanów drogowych CAME typu GARD4 i GARD8 na STP Kabaty w okresie 01.01.2021r. do 31.12.2023 r. wraz z naprawami konserwowanych urządzeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta w zakresie prowadzenia konserwacji, remontów i modernizacji szlabanów CAME. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy skierowani do realizacji Przedmiotu Zamówienia byli przeszkoleni przez producenta w zakresie serwisu szlabanów CAMW. Zamawiający informuje, że maksymalna kwota przeznaczona na naprawy w okresie Umowy wynosi 30.000,00 zł netto. Do kwoty zostanie doliczony podatek VAT. Naprawy będą rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe wyszczególnione w cenniku napraw (zał. nr 2A do SIWP). W przypadku konieczności wykonania naprawy nie ujętej w ww. cenniku naprawa zostanie rozliczona w oparciu o wycenę sporządzoną przez Wykonawcę, przedłożoną do akceptacji Zamawiającemu. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej (wraz z załącznikiem nr 1) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikiem nr 1 (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 7 do SIWP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) wypełniony cennik napraw (zał. nr 2A do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.10 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument; 6) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.1.2 SIWP: a) wykaz usług wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę (zgodnie ze wzorem, stanowiącym zał. nr 5 do SIWP); b) dokumenty określające, że usługi wskazane w ww. wykazie zostały wykonane/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach