Przetargi.pl
Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka w latach 2019-2021

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka w latach 2019-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji sytemu oświetlenia ulic placów i dróg na terenie miasta Kłodzka oraz wykonanie innych robót związanych z oświetleniem ulic na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z przyjętymi standardami, w okresie od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2021 r. Lokalizacja: teren miasta Kłodzka – oświetlenie uliczne według załącznika nr 7, 8 do SIWZ; Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane zgodnie z Polskimi Normami, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami branżowymi, w sposób gwarantujący osiągnięcie i spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, właściwych warunków porządkowych i sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA USŁUGI. Zadanie I. Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka. Konserwacja objętych ma być 3571 punktów świetlnych wraz z sieciami, liniami zasilającymi oraz szafami sterowniczymi: Szczegółowe ilości lamp oraz moce źródeł światła określono w załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. a) Zakupienie i wymiana źródeł światła, bezpieczników w lampach i szafach, drobnych części (oprawki, dławiki, startery itp.), uszkodzonych główek bezpiecznikowych, brakujących pokryw słupów oświetleniowych, przepalonych przewodów w lampach, szafach oświetlenia ulic oraz w zegarze na ulicy Grottgera. b) Zabezpieczanie miejsc uszkodzenia instalacji oraz konstrukcji słupów oświetlenia w przypadkach zagrażających bezpieczeństwu. c) Utrzymanie słupów i opraw w czystości (np. mycie, usuwanie zawieszonych elementów takich jak reklamy, obuwie itp.) d) Usuwanie gałęzi i konarów drzew stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa oświetlenia ulicznego. e) Lokalizacja i pisemne lub w formie wiadomości email informowanie Zamawiającego o wszelkich usterkach oświetlenia ulicznego. f) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzania systematycznej kontroli instalacji oświetleniowych w celu zapewnienia należytego ich stanu technicznego, właściwego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania, racjonalnego i oszczędnego użytkowania energii elektrycznej, bezpieczeństwa obsługi i otoczenia, zgłaszanie wykrytych nieprawidłowości zamawiającemu. g) Całodobowy dyżur dyspozytora przyjmującego telefoniczne zgłoszenia o awariach w każdym dniu trwania umowy. h) Na wniosek zamawiającego, zmiana czasów pracy oświetlenia wedle wytycznych zamawiającego. i) Montaż, demontaż i konserwacja choinki przed ratuszem (choinka o wysokości do 15 m), postawienie i podłączenie choinki na Twierdzy Kłodzkiej. j) Na wniosek zamawiającego współudział w uzgadnianiu projektów w zakresie kolizji z siecią oświetlenia ulicznego. Zadanie II. Roboty nietypowe, roboty awaryjne oraz inne roboty elektryczne. Wykonawca będzie wykonywał roboty nietypowe, roboty awaryjne oraz inne roboty na podstawie zlecenia w formie ustnej lub elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail. W zakres Zadania II wchodzi usuwanie wszelkich awarii oświetlenia ulicznego niewymienionych w Zadaniu I oraz wykonywanie innych robót na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko związanych z oświetleniem ulic, między innymi: a) Montaż muf kablowych. b) Wymiana słupów oświetleniowych. c) Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych. d) Wymiana wysięgników. e) Lokalizacja uszkodzeń kabli. f) Wymiana kabli zasilających. g) Malowanie słupów. h) Obsługa imprez masowych organizowanych lub współorganizowanych przez zamawiającego w zakresie zabezpieczenia zasilania i oświetlenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał w terenie na własny koszt wizji lokalnej oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być mu konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 10 000 zł/ brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – Usługa - konserwacja systemu oświetlenia ulic placów i dróg na terenie miasta Kłodzka.” Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Pzp. 5. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki: załącznik nr 1, załącznik nr 2a i 2b. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 9. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2018 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach