Przetargi.pl
Konserwacja systemów alarmu pożaru (SSP, DSO, SUG i oddymiania) w obiektach Uczelni.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21868/uslugi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów alarmu pożaru (SSP, DSO, SUG i oddymiania) w obiektach Uczelni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz prowadzenie nadzoru serwisowego i bieżącej konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania, stałego urządzenia gaśniczego i dźwiękowych systemów ostrzegawczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wg załączonego zestawienia w okresie od zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż 01.01.2018) do 31.12.2020r. 2.Zakres prac obejmuje: 1.Przegląd i konserwację okresową wszystkich elementów SSP, DSO i oddymiania zgodnie z zaleceniami określonymi w DTR (Dokumentacji Techniczno Ruchowej) producentów oraz w Specyfikacji Technicznej PKN-CEN/TS 54-14:2006 i PN-EN 60849. Wytyczne Projektowania Instalacji Sygnalizacji Pożarowej SITP WP- 02:2010r. Przeglądy będą wykonywane cztery razy w roku w częściach obejmujących każdorazowo po 25 % elementów (za wyjątkiem SUG i oddymiania, które każdorazowo są przeglądane i konserwowane w całości) w okresie do końca każdego kwartału w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z użyciem własnych (tzn. Wykonawcy) materiałów konserwacyjnych i eksploatacyjnych (np. papieru, taśm barwiących do drukarek) oraz drobnych elementów, które uległy uszkodzeniu (np. szybek do ROP, bezpieczników, zamków itp). Sprawdzane w poszczególnych przeglądach częściowych elementy należy dobierać tak, aby okres przeglądu i konserwacji okresowej objął w ciągu roku 100 % elementów każdego systemu (za wyjątkiem SUG i oddymiania, które każdorazowo są przeglądane i konserwowane co 3-miesiące w 100%) tzn. tak, aby każdy element każdego systemu był przeglądany i konserwowany nie rzadziej niż co 12 miesięcy. a) Z każdego przeglądu Wykonawca sporządzi odrębnie dla każdego systemu w podanych obiektach szczegółowy protokół zawierający: -wykaz sprawdzonych elementów i wykonanych czynności, -określenie stanu instalacji po przeglądzie, -zalecenia do dalszej eksploatacji, -podpisy osób przeprowadzających przegląd, b)Dokładny termin wykonania przeglądu dla każdego obiektu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. c)Czynności konserwacyjne Wykonawca musi wykonać zgodnie z DTR producenta, normami i przepisami Prawa Budowlanego. Przegląd i konserwacja obejmuje : 1) SAP – System Alarmowania Pożaru, 2)SUG – stałe urządzenie gaśnicze,3) System Oddymiania; 4)DSO- Dźwiękowy System Ostrzegania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Rozdziale 3 SIWZ, szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia został zamieszczony we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), zestawienie obiektów wraz z systemami - zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy, o braku podstawa do wykluczenia (zał. nr 2 do SIWZ) (dla każdego współkonsorcjanta - jeżeli dotyczy) c) oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2a do SIWZ) d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 1A do SIWZ), g) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty h) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług (jeśli dotyczy). 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 3. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Formularz ofertowy, Arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 1a do SIWZ) - składane są w oryginale. 4.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach