Przetargi.pl
Konserwacja sygnalizacji świetlnych. Usługi stałej konserwacji urządzeń sterowniczych ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Puławy w obrębie 4 skrzyżowań

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sygnalizacji świetlnych. Usługi stałej konserwacji urządzeń sterowniczych ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Puławy w obrębie 4 skrzyżowań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje konserwację sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych na terenie m. Puławy w obrębie następujących skrzyżowań: a. drogi wojewódzkiej nr 801 (ul. Piaskowa) z drogą miejską (ul. Jaworowa), b. drogi wojewódzkiej nr 801 (ul. Piaskowa) z drogą miejską (ul. Leśna), c. drogi wojewódzkiej nr 824 (ul. Zielona) z drogą wojewódzką nr 801 (ul. Głęboka) oraz drogą miejską (ul. Skowieszyńska) d. drogi wojewódzkiej nr 801 (ul. Piaskowa – Czartoryskich) z drogą wojewódzką nr 874 (ul. Piłsudskiego). 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przegląd urządzeń sterowniczych oraz sygnalizatorów akustycznych co najmniej raz w miesiącu, 2) Prowadzenie na bieżąco „dziennika czynności prac konserwatorskich”, do którego należy wpisywać wszelkie usterki, wykonywane naprawy oraz wbudowywane materiały, 3) Niezwłoczne podejmowanie działań naprawczych, możliwych do zrealizowania na miejscu, 4) Usunięcie ewentualnych awarii sygnalizacji świetlnych w ciągu maksymalnie 48 godzin (lub w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w składanej ofercie) od chwili jej zgłoszenia telefonicznego, 5) Jednorazowe w ciągu roku wykonanie pomiaru skuteczności dodatkowej ochrony przeciwpożarowej osprzętu sygnalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Powyższe obowiązki nie obejmują wymiany żarówek, usuwania uszkodzeń mechanicznych osprzętu sygnalizacji i kabli zasilających, spowodowanych przez osoby trzecie lub zjawiska atmosferyczne. 4. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca. 5. Części zamienne oraz usługi sprzętu specjalistycznego (np. zwyżka) niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy. 6. Usługi należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach oprogramowania konserwowanych urządzeń. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem ofert dokonali wizji lokalnej w terenie i wszelkie niejasności zgłosili Zamawiającemu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 10. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Osoby kierujące pracami konserwacyjnymi winny posiadać kwalifikacje przewidziane dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z Rozporządzaniem Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2008 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zmian.) w/s szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci. Eksploatacją urządzeń sygnalizacji świetlnej może zajmować się osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E” oraz uprawnienia budowlane branży elektrycznej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 20 tys. złotych na jedno zdarzenie. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 13. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 13. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 300,00 zł (słownie złotych: trzysta (00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach