Przetargi.pl
Konserwacja sygnalizacji świetlnych RDW Hrubieszów

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sygnalizacji świetlnych RDW Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług będzie obejmował: 1. Zakres usług dla zadania nr 1 będzie obejmował: 1) Uliczna sygnalizacja świetlna a. Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „ szczegółowe warunki techniczne znaków i sygnałów drogowych i warunki ich umieszczania ” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r . /Dz. U. z 2003 r nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami / b. Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 846962093 lub 691955219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji. c. Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego. d. Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, e. Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby. f. Oględziny codzienne w zakresie: - sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek kamer, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i niezwłocznie ich usunięcie – w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. g. Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. h. Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. i. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie przedstawicieli policji i Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach należy sygnalizacje przełączyć na „żółte migające" lub wyłączyć „na ciemno”. Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 2) Aktywny znak drogowy D-6 Obsługa znaku polegać będzie na Konserwację układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. a. Czyszczenie odbłyśników lamp sygnalizacyjnych nie rzadziej niż raz na kwartał) w terminie uzgadnianym z Zamawiającym). b. Usuwanie usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku, stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą, od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (obejmuje wszystkie czynności i materiały użyte do usuwania usterek). c. Wykonania niezbędnych badań elektrycznych sprawdzanie rezystancji, oraz działania instalacji przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej (jeden raz w roku) w terminie uzgadnianym z Zamawiającym. d. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. 2. Zakres usług dla zadania nr 2 będzie obejmował: 1) Aktywny znak C-9 w m Tyszowce Obsługa znaku polegać będzie na: a. Konserwacji układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. b. Wymianie uszkodzonych diod LED na bieżąco c. Usuwania usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku, stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 36 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. d. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. e. Sprawdzenie modułów ładowania akumulatorów raz w miesiącu. f. Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy. 2) Aktywny znak C-9 w m Bełżec Obsługa znaku polegać będzie na: a. Konserwacji układów sterowniczych znaków raz w miesiącu. b. Wymianie uszkodzonych diod LED na bieżąco c. Usuwania usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku d. Stwierdzone nieprawidłowości powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 36 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. e. Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy. f. Sprawdzania stanu przewodów zasilających raz w miesiącu. g. Sprawdzenie modułów ładowania akumulatorów i napięć akumulatorów raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Na zadanie nr 1 : 476,00 zł Na zadanie nr 2 : 178,00 zł Łącznie zadania nr 1 i 2 : 654,00zł słownie: sześćset pięćdziesiąt cztery zł 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium na: Konserwacja sygnalizacji świetlnych RDW Hrubieszów Zadanie nr … . 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 5. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2017 poz. 1876 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 6. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz winno być złożone w formie oryginałów. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) - (wzór - zał. A). c) formularz cenowy wzór załącznik A1, A2 d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach