Przetargi.pl
Konserwacja strzelnicy garnizonowej WSK - 200

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja strzelnicy garnizonowej WSK - 200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja strzelnicy garnizonowej WSK - 200. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1. Kosztorysów nakładczych z przedmiarem robót – załącznik nr 9 i 10 do SIWZ 3.2. Zakres prac konserwacyjnych – załącznik nr 11 do SIWZ; 3.3. Harmonogram prac i płatności - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. 4. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W kosztorysie ofertowym , muszą być wycenione wszystkie pozycje kosztorysu, co oznacza podanie ceny jednostkowej i obliczenie wartości dla każdej pozycji kosztorysu– załącznika nr 10 do SIWZ. 6. W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektu, o którym mowa w pkt.3.1 w ciągu min.16 – max. 20 godzin od skutecznego powiadomienia Wykonawcy o awarii telefonicznie, faksem lub mailem i wykonania naprawy zgodnie z postanowieniami zawartymi w zakresie czynności konserwacyjnych oraz niniejszej umowie. Milczenie Wykonawcy traktowane będzie jako przyjęcie zawiadomienie. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 8. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 9. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się w cyklu miesięcznym – po wykonanej usłudze konserwacyjnej za dany miesiąc zgodnie z § 10 pkt. 1 zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 650,00 PLN dla całości zamówienia. 1. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 22/PN/2019”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 16.01.2019 r. do godz. 1100. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową z podaniem wartości netto i brutto, z wykorzystaniem wzoru – załącznika nr 10 do SIWZ. 1.3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach