26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII SIECI I URZĄDZEŃ WODNO – KANALIZACYJNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii sieci i urządzeń wodno – kanalizacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 Części: 1)Część nr 1 – konserwacja, serwis bieżący, usuwanie awarii i dokonanie napraw hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody i studni głębinowych na terenie kompleksu wojskowego w Zegrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a do projektu umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2)Część nr 2 – konserwacja, serwis bieżący, usuwanie awarii i dokonanie napraw urządzeń wodociągowych na terenie kompleksu wojskowego w Kątach Węgierskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2b do projektu umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 3)Część nr 3 – przegląd, konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii urządzeń, sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, ujęć wody oraz sieci kanalizacyjnych, oczyszczalni ścieków, kolektorów odpływowych z odcinkiem rowu melioracyjnego na terenie kompleksu wojskowego w Celestynowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do umowy (zał. nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 4.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. 5.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). 8.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem SOI: Część 1 oraz 2 pod nr tel. 261 883 405; Część 3 pod nr tel. 261 812 194. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2.Wysokość wadium na poszczególne części: Część 1 – 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100 groszy) Część 2 – 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100 groszy) Część 3 – 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100 groszy) 3.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części dla których składa ofertę. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/12/2019 w postępowaniu na konserwację, serwis bieżący i usuwanie awarii sieci i urządzeń wodno – kanalizacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu (nazwa i NIP Wykonawcy) - Część ……………” (odpowiednio dla części). 6.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: •pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; •mnnej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: wadium do ZP/12/2019 w postępowaniu na konserwację, serwis bieżący i usuwanie awarii sieci i urządzeń wodno – kanalizacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu (nazwa i NIP Wykonawcy) - Część …………… (odpowiednio dla części) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2a, 2b, 2c do SIWZ (odpowiednio dla części). 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń wodnych na terenie miasta i gminy Wołomin w 2024 r.
Dodano: 2024-02-05 - Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
Dodano: 2024-01-26 - 1.Kons., serwis bieżący, usuwanie awarii i dokonanie napraw hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody oraz studniami głębinowymi- Zegrze, 2. Kons. serwis bieżący usuwanie awarii -Katy węgierskie
Dodano: 2024-01-22 - Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno
Dodano: 2024-01-18 - 1. Kons., serwis bieżący, usuwanie awarii i dokonanie napraw hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody oraz studniami głębinowymi- Zegrze, 2. Kons. serwis bieżący usuwanie awarii -Katy węgierskie
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowa obsługa urządzeń basenu, jacuzzi i saun w kompleksie pływalni miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
Dodano: 2023-12-04 - Kompleksowa obsługa urządzeń basenu, jacuzzi i saun w kompleksie pływalni miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Usługa konserwacji dokumentów z archiwum Aleksandry Piłsudskiej
Dodano: 2023-11-09 - Usługa konserwacji dokumentów z archiwum Aleksandry Piłsudskiej
Dodano: 2023-09-12