Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 13, Nisko ul. Sandomierska 20

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 180690373
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 13, Nisko ul. Sandomierska 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Konserwacja pomieszczeń, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 13, Nisko ul. Sandomierska 20. 2. Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia: W budynku występują pomieszczenia wymagające poprawy stanu technicznego i funkcjonalnego. W ramach zamówienia budynek nr 13 będzie poddany konserwacji i naprawie z zachowaniem ich dochodowej funkcji. Wykonanie zamówienia polegać będzie na: - wykonanie nowego podziału pomieszczeń poprzez wydzielenie ich murowanymi ściankami działowymi; (3 pomieszczenia, ok 80 m2); - wykonanie w pomieszczeniach służbowych podłóg drewnianych z deski warstwowej z okładziną dębową lub bukową z wyrównaniem poziomu okładziny do poziomu podłogi korytarza; podłogi z deski warstwowej w naturalną okładziną dębową lub bukową (ok 80 m2); - Wymiana parapetów (szt. 7); - wymiana futryn i stolarki drzwiowej wewnętrznej, klasa odporności na włamanie (RC) 2, według PN–EN 1627:2012, dwa zamki „C”; (6 kpl.); - Wymiana - montaż nowych drzwi płycinowych HDF, z futryną, z jednym zamkiem (2 szt); - wykonanie nowych okładzin podłogowych z płytek ceramicznych i wykładziny typu deska warstwowa (posadzki z płytek ok. 64 m2, deska warstwowa ok. 80 m2); - wykonanie okładziny schodów płytkami gres o powierzchni (ok. 24 m2); - wykonanie sufitów podwieszanych modułowych 600x600mm z wbudowaniem oświetlenia kasetonowego LED – ok 62 m2; - wykonanie malowania pomieszczeń z uprzednim szpachlowaniem i gładzią ścian i sufitów z uprzednim wykonaniem zabudowy z płyt k-g przewodów instalacyjnych (ok. 595 m2); - wykonanie tynków mozaikowych wewnątrz budynku (ok. 156 m2); - częściowa wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej zgodnie z przedmiarem (oświetlenie LED). Ilościowy zakres robót jest podany w przedmiarze robót. Wywóz i utylizacja gruzu i innych materiałów z rozbiórki elementów budowlanych należy do Wykonawcy. Wykonawca w ofercie na realizację zamówienia uwzględni koszt utylizacji tych opadów przestrzegając równocześnie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada odpowiedniego zezwoleń w tym zakresie musi on powierzyć wykonanie obowiązku gospodarowania odpadami innemu podmiotowi spełniającemu te wymagania. Odpady z metali oraz metalowe urządzenia uzyskane przez Wykonawcę w trakcie rozbiórki podlegają przekazaniu do magazynu inwestora. Ich transport oraz dostarczenie obciąża Wykonawcę. Magazyn inwestora jest zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego, na którym prowadzone będą prace. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 - z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/56/2018, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach