Przetargi.pl
„Konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 na potrzeby WOT w Łomży”

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 na potrzeby WOT w Łomży”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty remontowo - budowlane: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. - Częściowa wymiana posadzek i okładzin ściennych. - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni. - Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi - Wymiana częściowa drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą stałą. - Wymiana okienka w dyżurce zgodnie z obowiązującą instrukcją MON. - "Szyby weneckie" ale tylko takie które w każdych warunkach oświetleniowych np. po oświetleniu od wewnątrz będą uniemożliwiały wgląd do nich z zewnątrz. - Szyby klasy BR4 i konstrukcja okna klasy FB4 odporne na ostrzał z broni palnej klasy min. ER2 odporne na działanie fali detonacyjnej. U dołu ramy stały podajnik stalowy umożliwiający podanie pudełka z kluczami. Certyfikat na ramę i na przeszklenie, podajnik nie ma atestu na kuloodporność. Okno wyposażone dodatkowo w intercom wraz z instalacją elektryczną. W razie niemożliwości uzyskania odpowiedniego silniejszego oświetlenia z zewnątrz zastosować żaluzje w oknach zewnętrznych dyżurki. - Wymiana drzwi. Drzwi do służby dyżurnej Drzwi stalowe, jednoskrzydłowe o wymiarze przejścia 90 x 200, atestowane, klasy RC4, pokryte obustronnie blachą grubości 1,5 mm z jednej i 5,0 mm z drugiej, przestrzeń pomiędzy arkuszami blachy wypełniona jest wełna mineralną. Ościeżnica ceowa lub kątowa wykonana z blachy gr. 3 mm , trzy blokady anty wyważeniowe od strony zawiasowej, trzy zawiasy Ø22 z łożyskami toczonymi. Drzwi wyposażone w zamek podstawowy rozporowy oraz zamek dodatkowy, wizjer szerokokątny o średnicy 30 mm. skrzydło obłożone obustronnie fornirem naturalnym bejcowanym i lakierowanym. Ościeżnica malowana proszkowo na kolor ustalony z zamawiającym wg. Palety RAL. - Kraty z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 12 mm i o oczku nie mniejszym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową z drutu o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25 x 25 mm. Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Jedna z tych krat powinna być zamykana od wewnątrz na zamek kłódkę klasy C co najmniej klasy zabezpieczenia 5 oraz odporności na korozję co najmniej klasy. - Krata wewnętrzna na okienku podawczym – stała, dane techniczne jak wyżej, dodatkowo należy uwzględnić na dole kraty otwór na podajnik. Wymiary otworu uzgodnić z użytkownikiem. - Naprawa posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej. - Odtworzenie izolacji z folii – pozioma, pod posadzkowa, folia w płynie. - Odnowienie malowania farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów. - Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych. - Częściowa wymiana krat okiennych. - Roboty towarzyszące ogólnobudowlane. - Przewiduje się układanie płytek (glazury) w dwóch kolorach – układ i kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem. 2. Instalacje elektryczne: - Naprawa i częściowa wymiana skrzynek natynkowych tablic rozdzielczych. - Naprawa i częściowa wymiana częściowa gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych. - Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej. 3. Instalacje sanitarne: - Naprawa i wymiana częściowa elementów instalacji centralnego ogrzewania (leżaki wraz z podpionami) wraz z grzejnikami i zaworami oraz uruchomieniem i regulacją. - Naprawa i częściowa wymiana instalacji wodociągowej wraz z armaturą w odnawianych pomieszczeniach. - Naprawa i częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z „białym montażem” w odnawianych pomieszczeniach. - Naprawa i częściowa wymiana dwóch przyłączy sieci kanalizacyjnej do budynku. - Roboty rozbiórkowe instalacji wentylacji mechanicznej wewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 na potrzeby WOT w Łomży – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tys. złotych). 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.04.2018 r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 16/PN/2018 – „Konserwacja pomieszczeń budynku nr 2 na potrzeby WOT w Łomży”. 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach