Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek gminy Tychy w roku 2016. Zamówienie obejmuje: Utrzymywanie w należytym stanie technicznym sieci oświetlenia ulicznego składającej się na dzień wszczęcia postępowania z 7819 szt. świetlnych w tym oświetlenie tuneli (ul. Browarowa, Al. Jana Pawła II (za pocztą)), podświetlenie obiektów architektonicznych przy pomocy 60 pkt. świetlnych oraz obsługę techniczną imprez plenerowych organizowanych przez jednostki gminy Tychy w 2016 roku. Inne uwarunkowania: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części świadczenia usługi, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2. Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych robót - wykonywać w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie. Bieżąca konserwacja urządzeń obejmować będzie następujące czynności: a) bieżące przeglądy i kontrole w zakresie sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa oświetlenia, b) wymianę wyeksploatowanych źródeł światła i bezpieczników, c) konserwację połączeń elektrycznych d) mycie zabrudzonych kloszy przy wymianie źródeł światła oraz wszystkich kloszy 1 raz w czasie trwania umowy e) czyszczenie raz na dwa miesiące słupów oświetlenia ulicznego z reklam, ogłoszeń itp. (umieszczonych bez zgody Właściciela/ Zamawiającego). f) prześwietlanie drzew oraz wycinka gałęzi zapewniających warunki zgodne z N-SEP-E-003 (PN-E-05100-01) oraz wywóz gałęzi na wysypisko śmieci; g) powiadamianie i uzyskiwanie zgody właściciela terenu na wykonanie prac związanych z naprawą lub wymianą uszkodzonych kabli oświetleniowych; h) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących /dopuszczalna odchyłka wynosi 5min/ i) obsługa sieci związana z czasowym przyłączeniem odbiorników oraz podświetleniem reklam j) pełnienie nadzorów specjalistycznych Prace wymienione w zbiorczym zestawieniu kosztów stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji i usunięcie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach