Przetargi.pl
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA BIELSK PODLASKI

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 5065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA BIELSK PODLASKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi w zakresie sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń, obowiązującą „Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła objętych zamówieniem w ilości 2600 szt. w ustalonych godzinach (zgodnie z programem świecenia oświetlenia ulicznego przy tolerancji +/- 20 min), 2) utrzymanie we właściwym stanie technicznym urządzeń oświetlenia ulicznego przez dokonywanie czynności takich jak: a) wymiana eksploatacyjna źródeł światła, b) wymiana uszkodzonych opraw i kloszy (bez materiału), c) czyszczenie opraw i kloszy, d) wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych, e) prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej, f) wymiana uszkodzonych przewodów w latarniach, g) wymiana tabliczek słupowych, h) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych, i) wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych, j) wymiana podstaw bezpiecznikowych, k) wymiana i dokręcanie zacisków prądowych, l) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej (bez kosztów kenetracji), m) naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej, n) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, o) wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, p) wymiana opasek zabezpieczających, q) poprawianie opasek słupowych, r) wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodach oświetlenia drogowego, s) wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych, t) wymiana listew zaciskowych, u) wymiana stateczników na tablicach oświetleniowych, v) wymiana zegarów sterujących oświetleniem (zegary dostarcza Zamawiający), w) regulacja zegarów sterujących oświetleniem, 3) prowadzenie przeglądów oświetlenia (min. raz w miesiącu objazd całego oświetlenia), 4) przeprowadzanie pomiarów rezystancji izolacji na poszczególnych odcinkach kablowych sieci oświetlenia ulicznego, 5) obcinanie gałęzi drzew wchodzących w kolizję z urządzeniami oświetlenia ulicznego – zgodnie z PN-5100-1 (bez kształtowania korony drzewa; ścięte gałęzie zabiera Zamawiający), 6) sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu prac, 7) całodobowe przyjmowanie zgłoszeń o niesprawnym oświetleniu, 8) niezwłoczne podjęcie działań w celu usunięcia awarii: a) na linii limitującej załączenie obwodów komunalnych – maksymalnie 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia, b) na pozostałych – maksymalnie 2 dni od przyjęcia zgłoszenia, 9) uzgodnienie form łączności: Konserwujący – Centrum Dyspozytorskie, oraz każdorazowe uzgodnienie z dyżurnym Centrum Dyspozytorskiego możliwości załączenia oświetlenia poza normalnymi porami świecenia, 10) pisanie poleceń na prace wykonywane w technologii pod napięciem (PPN), 11) sporządzanie i przekazywanie miesięcznych raportów dotyczących wykonanych prac konserwacyjnych na obwodach oświetlenia ulicznego. 3. Konserwacja oświetlenia drogowego dotyczy: 1) opraw oświetleniowych z wysięgnikami, źródłem światła oraz ochroną od porażeń (uziemienia ochronne) – 2600 szt., 2) bezpieczników zabezpieczających oprawy oraz obwody oświetlenia drogowego, 3) przewodów oświetlenia drogowego podwieszonego w istniejących liniach napowietrznych oraz obwodów napowietrznych i kablowych oświetlenia wydzielonego, 4) aparatury załączającej i sterującej oświetleniem drogowym, 5) oświetleniowych linii kablowych zasilających i rozdzielczych, 6) szaf kablowych i pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia wydzielonego oraz pomiarowo-sterujących oświetlenia podwieszonego, 7) słupów oświetleniowych (betonowych i metalowych) w oświetleniu wydzielonym wraz z wnękami bezpiecznikowymi oraz zamknięcia tych wnęk. 4. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących wykonania przedmiotowej usługi wymienionej w rozdz. III ust.1-2 SIWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917 ze zm.). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę, wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej usługi (art.29 ust. 3a ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm informację z otwarcia ofert na podstawie art.86. ust.5 ustawy PZP. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach