Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, J. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    J. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    REGON: 050659148
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, parków, placów i innych otwartych terenów publicznych na obszarze Gminy Supraśl (wsie: Sobolewo, Henrykowo, Zaścianki, Grabówka, Sowlany, Karakule, Ogrodniczki, Ciasne, miasto Supraśl, Cieliczanka, Jałówka, Sadowy Stok, Sokołda, Podsokołda, Kol. Kozły, Woronicze Międzyrzecze, Surażkowo, Łaźnie, Podłaźnie, Kol. Turo) oraz szaf sterujących oraz wykonywanie wszystkich czynności towarzyszących konserwacji.Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług:1) utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych oraz szafek sterowania znajdujących się na terenie gminy Supraśl,2) wymiana źródeł światła przy czym koszty zakupu źródeł światła ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych źródeł światła i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej), 3) wymiana uszkodzonych opraw i kloszy – przy czym koszty zakupu opraw i kloszy ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych opraw i kloszy i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej),4) wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych,5) prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej,6) wymiana przewodów w latarniach,7) wymiana tabliczek słupowych,8) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych,9) wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,10) wymiana podstaw bezpiecznikowych,11) wymiana i dokręcanie zacisków prądowych,12) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,13) naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,14) wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej,15) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych,16) wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych,17) wymiana opasek zabezpieczających,18) poprawianie opasek słupowych,19) wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodach oświetlenia drogowego,20) wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych,21) wymiana listew zaciskowych,22) wymiana przekaźników zmierzchowych,23) wymiana styczników,24) wymiana zegarów sterujących oświetleniem – przy czym koszty zakupu zegarów ponosi Zamawiający (wykonanie inwentaryzacji wymienionych zegarów i przekazanie w formie papierowej i elektronicznej),25) regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych (zgodnie z załącznikiem nr 1),26) prowadzenie oględzin sieci oświetlenia drogowego,27) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności,28) fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, placów gminnych wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem) oraz osoby wykonujące czynności posiadające odpowiednie kwalifikacje do pracy pod napięciem, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach,29) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w/w awarii w ciągu maksymalnie ....godzin (ilość godzin zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy) od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego o wykonaniu tych zadań,30) wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie maksymalnie .... godzin (ilość godzin zostanie uzupełniona na podstawie oferty Wykonawcy) od momentu zgłoszenia,31) informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, placów gminnych,32) likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowego zdarzenia (wichura, wypadek drogowy itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony, rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęk słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w ciągu max. 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu,33) wycinanie, podcinanie gałęzi wrastających w lampy,34) zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia,35) bieżącą współpracę z PGE Dystrybucja S.A.,36) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia z PGE Dystrybucja S. i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii,37) zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 108), osób wykonujących czynności wymienione w zakresie realizacji zamówienia polegające na pracach elektroinstalacyjnych związanych z konserwacją i naprawą oświetlenia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 108). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w § 2 Wzoru umowy,38) wykonawca udostępni numer telefonu i adres e-mail, na który będzie można zgłaszać wszelkie awarie wymagające natychmiastowego zabezpieczenia, informacje związane z realizacją umowy i będzie czynny całą dobę we wszystkie dni, pod którym pracownicy będą mogli zgłaszać awarie oświetlenia ulicznego,39) w trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami,40) wszelkie roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania.Inne obowiązki Wykonawcy:1) W przypadku nie podjęcia oraz niekontynuowania obowiązków ciążących naWykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na konserwacjęoświetlenia ulicznego, Zamawiający w trypie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę.2) Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczej konserwacji oświetlenia z kolejnej wystawionej faktury.3) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót.4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowanych zawinioną przez siebie niewłaściwą konserwacją oświetlenia objętą niniejszej umowa oraz wypełnieniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługiwykonane przez Podwykonawców.7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.8) Należności za roboty zlecone przez /zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącone z faktury Wykonawcy, na Wykonawca wyraża zgodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:- dysponuje co najmniej 1 pojazdem z podnośnikiem z koszem izolowanym do 1 kV, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (umożliwiający wjazdy na chodniki i zieleńce);- dysponuje co najmniej 1 pojazdem pogotowia;b) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał lub wykonuje min. 1 usługę w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości min. 100 000,00 zł (brutto)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach