Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2019 – 2021

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 294 001 , fax. 438 294 506
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
    98290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 438 294 001, fax. 438 294 506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warta.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2019 – 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Warta w latach 2019 – 2021. 3.2 Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia dro-gowego, a w szczególności: 3.2.1 oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku, 3.2.2 oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku, 3.2.3 napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania , dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów, 3.2.4 przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku, 3.2.5 zgłoszeń awarii oświetlenia drogowego - nie załączenie się bądź nie wyłączenie się oświetlenia, przestawienie zegara, będą usuwane niezwłocznie w dniu zgłoszenia, natomiast inne awarie dotyczące nie załączenia się pojedynczych lamp będą usuwane w ter-minie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Gminy i Miasta w Warcie, 3.2.6 wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty wniesienia wadium w wysokości, 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł.) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: 9.1.1 pieniądzu; 9.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.1.3 gwarancjach bankowych; 9.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 poz. 110 ze zmianami). 9.2 Oferta, która nie będzie zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 9.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 7.4.2 Formularz cenowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ (obowiązkowo wraz z ofertą); 7.4.3 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.4 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.6 Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z ofertą. 7.4.7 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 9 do SIWZ) 7.4.8 W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: 7.5.1.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.5.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a dokumenty, o których mowa w 7.5.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.5.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje się odpowiednio. 7.5.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.2.1 Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach