Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg powiatowych (nakładki), którego zakres został podzielony na 2 części: Część 1 Zadanie nr 1. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3114W ul. Parkowa w Pęcicach Małych, długości ok. 895 m, szer. 6,0 m 1) korekcyjne, lokalne sfrezowanie nawierzchni z wywiezieniem urobku; 2) czyszczenie nawierzchni i spryskanie emulsją asfaltową; 3) wykonanie warstwy wyrównującej o średniej grubości 2,5 cm; 4) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm dla KR3; 5) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm dla KR3; 6) utwardzenie poboczy szer. 0,75 m tłuczniem; 7) regulacja istniejących urządzeń w jezdni; 8) wykonanie poziomej organizacji ruchu – segregacja i przejścia dla pieszych. Część 2 Zadanie nr 2. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3121 W ul. Warszawska w Jaworowej i Dawidach, długości ok. 1200 m, szer. 6,0 m 1) korekcyjne frezowanie nawierzchni z wywiezieniem urobku; 2) czyszczenie nawierzchni i spryskanie emulsją asfaltową; 3) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm dla KR3; 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm dla KR3; 5) utwardzenie pobocza szer. 0,75 m tłuczniem; 6) wykonanie poziomej organizacji ruchu -segregacja. Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac oraz zał. B mapa poglądowa, obmiary robót. zał. C, projekt umowy zał. D Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia). Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. GWARANCJA Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1. Część 1 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 2. Część 2 – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych); Warunkiem ważności oferty, złożonej na 2 części jednocześnie, jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) Kosztorys ofertowy – załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach