Przetargi.pl
Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń transportu bliskiego tj. dźwigów i urządzeń dźwignicowych w Teatrze Narodowym w Warszawie

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3
    00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
    REGON: 01305731700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń transportu bliskiego tj. dźwigów i urządzeń dźwignicowych w Teatrze Narodowym w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń transportu bliskiego tj. dźwigów i urządzeń dźwignicowych w Teatrze Narodowym w Warszawie. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1 Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń dźwigów i urządzeń dźwignicowych znajdujących się w budynkach Teatru Narodowego: w budynku głównym przy Placu Teatralnym 3 oraz w budynku technicznym przy ul. Wierzbowej 3 w Warszawie. 3.1.2 Wykaz urządzeń podlegających konserwacji, naprawom oraz usuwaniu awarii zawarty jest w: a) Załączniku nr 1 do SIWZ – dźwigi osobowe i towarowe. Łącznie 12 urządzeń. b) Załączniku nr 2 do SIWZ – urządzenia dźwignicowe. Łącznie 33 urządzenia. 3.1.3 Zakres konserwacji: a) Terminy przeglądów konserwacyjnych muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r., w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018 r. poz. 2176) b) Szczegółowy zakres konserwacji określa Załącznik nr 3 do SIWZ. c) Przy usuwaniu awarii i naprawach dźwigów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, potrzebne części i podzespoły zostaną wymienione przez Wykonawcę na jego koszt. Wykaz tych części i podzespołów określa Załącznik nr 4 do SIWZ. Pozostałe części i podzespoły (nie wymienione w Załączniku nr 4 do SIWZ) Zamawiający zakupi na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy. d) Przy usuwaniu awarii i naprawach urządzeń dźwignicowych wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ wszystkie potrzebne części i podzespoły zakupi Zamawiający na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy. e) Wykonawca odpowiada za przygotowanie urządzeń do badań okresowych UDT oraz uczestnictwo w tych badaniach. f) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego realizowania poleceń UDT wynikających z badań, o których mowa w pkt e powyżej. 3.1.4 Załączniki nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 stanowią integralną część SIWZ. 3.1.5 Zamawiający zaleca, by przed przystąpieniem do przygotowania ofert, każdy oferent dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z rodzajem charakterystyką urządzeń i ich usytuowaniem w budynkach Teatru. Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym. 3.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.1.1 SIWZ. 3.3 Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu Wykaz osób bezpośrednio wykonujących u Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt 3.1.1 SIWZ i udokumentuje formę ich zatrudnienia przedstawiając kopie umów o pracę. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii umów o pracę spowoduje nie możność zawarcia umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.4 Wykonawca może dokonać zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. W przypadku zmiany osób, o których mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę z tymi osobami w dniu dokonania zmiany. 3.5 W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3.6 W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres rozliczeniowy, określony przez Zamawiającego, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych. 3.7 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.8 Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1 SIWZ czynności. Niewykonanie powyższego obowiązku może być podstawą do rozwiązania umowy. 3.9 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadał aktualne uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego, upoważniające do obsługi, modernizacji i konserwacji dźwigów osobowych, towarowych i urządzeń dźwignicowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach