13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
- Data zamieszczenia: 2014-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
ul. Czwartaków 1 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEI 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - SPRAWA NR 110/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Alei 3-go Maja 4 w Chełmnie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ROBOTY BUDOWLANE: konserwacja malarska pomieszczeń: 1)malowanie ścian i sufitów, 2)malowanie stolarki drzwiowej i okiennej, 3)malowanie rurek i grzejników c.o.). WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH: Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt umowy. 4.Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane Wykonawca winien zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Opis przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót, opracowanymi jak w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 12. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.) 14. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty odpowiednio w terminie:09.10.2014 r. godz. 10.00 ul. Czwartaków w Grudziądzu (woj. kujawsko-pomorskie); 1) o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 110/2014 do dnia 06.10.2014 r. Osoby, które będą okazywać budynki są upoważnione do udostępnienia budynków w zakresie ich okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe w budynkach sądów funkcjonalnych okręgu włocławskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Malowanie wybranych pomieszczeń w domach studenckich nr 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12 oraz malowanie elewacji Domów Studenckich nr: 1, 9 i 11
Dodano: 2016-07-07 - REMONT CZĘŚCI WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ ROBOTY MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 16 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 61/2016
Dodano: 2016-07-06 - Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach nr 3 i 5 oraz malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w m. Jamy, remont dachu oraz naprawa elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Alei 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pomieszczeń wartowni w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa numer 42/2016
Dodano: 2016-05-20 - KONSERWACJA MALARSKA, STOLARSKA, POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 3 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ WYMIANA BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - BUDYNEK NR 82 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - SPRAWA NR 38/2016
Dodano: 2016-05-11 - KONSERWACJE TYNKARSKIE, MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 63 W GRUPIE ORAZ W BUDYNKU NR 5 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 14/2016
Dodano: 2016-02-18 - Malowanie wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich nr: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 oraz malowanie elewacji Domów Studenckich nr: 10 i 12
Dodano: 2015-06-26 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA POSADZEK W BUDYNKU NR 3 i 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GARDEI - SPRAWA NR 64/2015
Dodano: 2015-06-09 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (BUD. NR 2 CHEŁMNO), NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH (BUD. NR 24 GRUBNO), NAPRAWA OGRODZENIA PRZY UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 54/2015
Dodano: 2015-05-25 - KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (bud.nr 2 i 5 - Grudziądz, bud.nr 94 i 170 Grupa) ORAZ REMONT DACHU BUDYNKU NR 24 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 50/2015
Dodano: 2015-05-12