Przetargi.pl
KONSERWACJA MALARSKA KLATEK SCHODOWYCH, KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIBLIOTEKI I SALI TRADYCJI (bud. nr 2 Chełmno), KONSERWACJA POKRYĆ DACHOWYCH (bud. nr 5,15,17 w Grupie), KONSERWACJE ELEMENTÓW STRZELNIC TYPU B w Grupie i Brodnicy - SPRAWA NR 18/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA MALARSKA KLATEK SCHODOWYCH, KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIBLIOTEKI I SALI TRADYCJI (bud. nr 2 Chełmno), KONSERWACJA POKRYĆ DACHOWYCH (bud. nr 5,15,17 w Grupie), KONSERWACJE ELEMENTÓW STRZELNIC TYPU B w Grupie i Brodnicy - SPRAWA NR 18/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska klatek schodowych, korytarza, pomieszczeń biblioteki i Sali tradycji (bud. nr 2 Chełmno), konserwacja pokryć dachowych (bud. nr 5, 15, 17), konserwacja elementów strzelnicy typu B w Grupie i Brodnicy zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 1)Zadanie nr 1: konserwacja malarska klatek schodowych, korytarza oraz pomieszczeń biblioteki i Sali tradycji w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie; 2)Zadanie nr 2: konserwacja pokryć dachowych bud. nr 5, 15, 17 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie; 3)Zadanie nr 3: konserwacja elementów strzelnicy typu B w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie; 4)Zadanie nr 4: konserwacja elementów strzelnicy typu B w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: konserwacja malarska klatek schodowych, korytarza oraz pomieszczeń biblioteki i Sali tradycji w budynku nr 2 w kompleksie przy ul. Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie; ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: konserwacja malarska klatek schodowych, korytarza oraz pomieszczeń biblioteki i Sali tradycji; naprawa i malowanie stolarki drzwiowej i okiennej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH oświetlenie terenu robót znaki ostrzegawcze na terenie robót wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45324000-4 - Tynkowanie; KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów. 2)Zadanie nr 2: konserwacja pokryć dachowych bud. nr 5, 15, 17 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie; ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: przygotowanie powierzchni dachu polegające na przecięciu pęcherzy i podklejeniu przez rozgrzanie istniejącej warstwy lepiku palnikiem; jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalna nawierzchniową modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny poliestrowej gr. Min 4,4 mm; posmarowanie powierzchni dachu roztworem do konserwacji papy. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów; KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie. 3)Zadanie nr 3: konserwacja elementów strzelnicy typu B w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie; ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: Wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakami o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; Wymiana kątownika stalowego 50x50x5 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; Wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2 . Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; Ułożenie papy izolacyjnej w przesłonach nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; Dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; Demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną falistą uwzględniając 25% nowej i 75% uprzednio zdemontowanej. Materiał z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; Uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji 2-5 mm; Wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki z odzysku, która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; Wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; Wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na odcięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 120o - 135o. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu infrastruktury na odległość do 1 km; Wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; Wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50 mm z przykręconą wzdłużnie na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; Montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,5 mm; Montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,5 mm; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; Znaki ostrzegawcze na terenie robót; Wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; Oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby KOD CPV: 45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych KOD CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych KOD CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie KOD CPV: 45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien 4)Zadanie nr 4: konserwacja elementów strzelnicy typu B w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy. ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu:rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych (skucie betonu z belki stalowej (kładki), skucie betonu na gruncie pod ułożenie kostki betonowej),wypełnienie elementów stalowych betonem (kładki),wymiana desek w przesłonie nr 1,dwukrotna impregnacja grzybobójcza belek i desek,przygotowanie i montaż zbrojenia dla ław fundamentowych na torze napalmowym, wykonanie wykopów dla ław fundamentowych na torze napalmowym wykonanie ław fundamentowych na torze napalmowym,wykonanie podsypki, ułożenie kostki betonowej gr 6 cm.dwukrotne malowanie farba olejną elementów stalowych kładki na torze napalmowym,mechaniczne plantowanie terenu równiarkami samojezdnymi,wymiana deskowania ścianek wiat do ćwiczeń strzeleckich - 2 szt.demontaż ściany wykonanej z blachy stalowej gr. 2 mm, utylizacja uzyskanych odpadów,przewiezienie elementów stalowych ze strzelnicy do magazynu SOI,demontaż i wykonanie nowych ściągów na ścianach oporowych toru napalmowego.WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH ogrodzenie etapów robót;oświetlenie terenu robót;znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45262300-4- betonowanie KOD CPV: 45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby KOD CPV: 45111220-6- roboty w zakresie usuwania gruzu KOD CPV: 45442100-8- roboty malarskie KOD CPV: 45450000-6- roboty bud. wykończeniowe pozostałe KOD CPV: 45233222-1- roboty w zakresie chodników KOD CPV: 90500000-2- utylizacja odpadów Prace towarzyszące w zakresie Zadania 1, 2, 3, 4 : Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR;3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz projekt umowy.4.Przedmiotowe budynki w zadaniu nr 1 i 2 w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników.5.Teren strzelnicy w zadaniu nr 3 i 4 w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny. 6.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.7.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz zabytkowy charakter nieruchomości.8.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 9.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji.10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.11.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 12.Wykonawca zobowiązany jest do:1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 13.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie, odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 15.Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty odpowiednio w terminach:a)Zadanie nr 1 - ul. Al. 3-go Maja w Chełmnie - 26.03.2014 r. godz. 10.00 b)Zadanie nr 2 - ul. Dworcowa w Grupie - 25.03.2014 r. godz. 9.00 c)Zadanie nr 3 - ul. Dworcowa w Grupie - 25.03,2014 r. godz. 11.00 d)Zadanie nr 4 - ul. Targowa w Brodnicy - 28.03.2014 r. godz. 10.00 1)o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 18/2014 do dnia 25.03.2014 r. Osoby, które będą okazywać teren / budynek są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół 16.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 5 000,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 2 400,00 zł Zadanie Nr 2: 1 500,00 zł Zadanie Nr 3: 800,00 zł Zadanie Nr 4: 300,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 , należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach