Przetargi.pl
Konserwacja korony prawego wału rzeki Wisły poprzez poprawę istniejącego utwardzenia w km 1+450-3+040 w msc. Oświęcim, Dwory I, gm. Miasto Oświęcim, pow. oświęcimski.

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Strzelecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 431 941 , fax. 338 431 941
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim
    ul. Strzelecka 10
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 431 941, fax. 338 431 941
    REGON: 57764400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja korony prawego wału rzeki Wisły poprzez poprawę istniejącego utwardzenia w km 1+450-3+040 w msc. Oświęcim, Dwory I, gm. Miasto Oświęcim, pow. oświęcimski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa istniejącego utwardzenia korony prawego wału rzeki Wisły w km 1+450-3+040. Obiekt znajduje się w miejscowości Oświęcim i Dwory I, gm. Miasto Oświęcim, pow. oświęcimski. Zadaniem objęto 1,59 km wału. Wały rzeki Wisły są administrowane przez Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu i zgodnie z art. 71 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo wodne stanowią urządzenia melioracji wodnych podstawowych. Wał rzeki Wisły w koronie posiada koleiny. Koronę obwałowania należy zagęścić do stanu odpowiadającego wymaganym normom. Nawierzchnie utwardzenia korony należy wykonać z klińca kamiennego. Szczegółowy zakres robót obejmuje:  Prace przygotowawcze z zakresu robót pomiarowych na całej projektowanej długości wałów przeciwpowodziowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej – geodezyjnej (1,59 km)  Usunięcie warstwy humusu za pomocą spycharki (grubość warstwy 10 cm),  Przesunięcie spycharkami odspojonej ziemi i rozplantowanie wzdłuż wykonanego utwardzenia (nadmiar rozplantować u podstawy skarpy odwodnej),  Plantowanie skarp i korony nasypów,  Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,  Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych Fi 16-31,5 mm (warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm),  Wykonanie nawierzchni z klińca kamiennego Fi 4-31,5 mm (warstwa górna po uwałowaniu 7 cm),  Obsianie skarp Dopuszcza się odbiory częściowe poszczególnych odcinków wału, na których wykonano całość robót, co zostanie przedstawione przez Wykonawcę w „Harmonogramie rzeczowo – finansowym”, który jest załącznikiem nr 1 do umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje odbiorów częściowych, w harmonogramie roboty będą przestawione w jednej pozycji i odebrane odbiorem końcowym. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: - zakupu, poboru, transportu gruntu, humusu (do uzupełnienia nasypu wału po wykonaniu robót), - w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek w przypadku powstania na nich uzasadnionych szkód podczas prowadzenia robót, transport oraz pobór gruntu, - w razie potrzeby przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, - w razie potrzeby koszty uzyskania uzgodnień branżowych, - uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. - Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zgody od właścicieli przyległych nieruchomości na czas realizacji inwestycji (w cenie oferty należy ująć koszty uporządkowania terenu i w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji). - W rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71311100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIA SIWZ. 3. Pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 Rozdziału IX. 4. Wypełniony druk PRZEDMIAR robót, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Zobowiązanie – Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty zrealizują te roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu zamawiający żąda w szczególności:  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów, o których mowa w rozdziale VIB pkt 4, 5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Oświadczenia podmiotu – zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ – „OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA” 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach