Przetargi.pl
KONSERWACJA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SIECI BURZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SIECI BURZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci burzowej na terenie miasta Ostróda (średnie zamulenie kanalizacji przeznaczonej do czyszczenia wynosi 40 % - 60 %) zgodnie z kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do SIWZ), wykazem separatorów (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), w tym: 1) czyszczenie kolektorów - 3.800 mb; a) od DN 150 do DN 300- 700 mb; b) od DN 300 do DN 500- 700 mb; c) od DN 500 do DN 800- 1400 mb; d) powyżej DN 800- 1000 mb; 2) czyszczenie separatorów wraz z kontrolą stanu technicznego oraz dokumentacją fotograficzną przed i po czyszczeniu- 48 szt.; 3) czyszczenie osadników przed separatorami- 48 szt.; 4) czyszczenie wpustów burzowych wraz z przykanalikami- 500 szt.; 5) czyszczenie studzienek deszczowych 400 szt.; 6) uzupełnianie wpustów żeliwnych ściekowych (same kratki)- 40 szt.; 7) uzupełnienie włazów żeliwnych (same pokrywy)- 30 szt.; 8) inspekcja TV kanalizacji wraz z oceną stanu technicznego, niezależnie od średnicy dla długości: a) do 20 m- 20 m; b) od 20 do 60 m- 60 m; c) od 60m do 120 m- 120 m; d) od 120 m- 300 m. 9) prace ręczne inne niż określone w pkt 1-8- 40 roboczogodzin; 10) prace inne niż określone w pkt 1-9- praca samochodu do czyszczenia kanalizacji- 20 h; 11) prace inne niż określone w pkt 1-10- praca samochodu do czyszczenia kanalizacji do 3,5 DMC- 20 h. 2. Wybrany wykonawca w terminie do 30 dni od podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu dokumentację określającą sposób wywozu i utylizacji związków ropopochodnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). Utylizacja odpadów z czyszczenia urządzeń sieci burzowej należy do obowiązków wykonawcy, zaoferowana cena ofertowa musi uwzględniać koszt utylizacji. Tryb, miejsce utylizacji odpadów należy opisać w dokumentacji, o której mowa wyżej. Na podstawie długość, średnicy kolektorów, średniego zamulenia kanalizacji, podanych w SIWZ wykonawca powinien przyjąć szacowaną ilość odpadów. Kody odpadów: 130507, 130508, 200306. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty przekazania odpadów. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do SIWZ); 3) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisaną przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach