Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2022 r.

Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 680 600 , fax. 0-74 86 810 46
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
    ul. Dąbrowskiego 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 680 600, fax. 0-74 86 810 46
    REGON: 89071794100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.polanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przez prowadzenie konserwacji i utrzymania Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju rozumie się w szczególności: a) wszelkie prace ogrodnicze związane z utrzymaniem żywopłotów, krzewów, roślin okrywowych i cebulowych, kwietników, gazonów, b) pielęgnację skupiny różaneczników i azalii, c) koszenie trawników z wywozem biomasy, d) wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z ich wywozem, e) letnie i zimowe utrzymywanie w czystości terenu parku, f) przycinkę drzew i krzewów w celu odsłonięcia lamp oświetleniowych, znaków drogowych i drogowskazów, tablic informacyjnych, usunięcia gałęzi kolidujących ze strefą przechodniów, g) utrzymanie w czystości elementów małej architektury, h) eksploatację systemów nawadniających. Opisy, wielkość przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 11 i 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 22.03.2019 r. do godziny 10:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy - konto depozytowe Gminy Polanica-Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem „Konserwację i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy-Zdroju w okresie od 1 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2022 r.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy na z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. poz. 1986 ) - załącznik nr 2 do SIWZ. c) oświadczenie niepodleganiu wykluczenia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986) - załącznik nr 3 do SIWZ. d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach