Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Swarzędz w 2016 roku - stanowiącego własność Gminy Swarzędz

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Swarzędz w 2016 roku - stanowiącego własność Gminy Swarzędz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (CPV: 50232100-1, 50232110-4) Przedmiotem zamówienia jest (Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Swarzędz w 2016 roku - stanowiącego własność Gminy Swarzędz). 1. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Swarzędz stanowiącego własność Gminy Swarzędz w 2016 roku w lokalizacjach podanych w tabeli nr 1 (SIWZ). 2. Szczegółowy zakres prac związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje następujące prace: wymiana niesprawnych źródeł światła, wymiana i naprawa uszkodzonych elementów opraw, regulacja położenia opraw i źródeł światła, czyszczenie opraw i czyszczenie kloszy oświetlenia wydzielonego, wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, wymiana uszkodzonych bezpieczników i wkładek bezpiecznikowych, regulacja zegarów sterowniczych, wymiana niesprawnych urządzeń sterowniczych, konserwacja skrzynek sterowniczych, uzupełnianie opisów, usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, wymiana zużytych zacisków, konserwacja skrzynek i sterowania oświetlenia wydzielonego, konserwacja i wymiana uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych oraz przewodów w słupach oświetlenia wydzielonego, poprawa (prostowanie) słupów oświetlenia wydzielonego, wycinka gałęzi w okolicach punktów świetlnych, pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia, okresowe kontrole stanu oświetlenia prowadzone w porze działania oświetlenia nie rzadziej niż raz na tydzień - protokół z kontroli oświetlenia należy dostarczyć do Zamawiającego, prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia, całodobowa dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi. 3. Awarie urządzeń oświetlenia ulicznego zgłaszane będą do Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną email. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić całodobowy system przyjmowania reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia ulicznego - dyżur telefoniczny. 5. Usunięcie zgłoszonych awarii w zakresie opisanym w pkt 2 (Opisu przedmiotu zamówienia) nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej  (nie dłużej niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia). 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót konserwacyjnych oświetlenia ulicznego zainstalowanego na liniach napowietrznych z zachowaniem technologii prac pod napięciem  w porozumieniu z właściwym Rejonem Energetycznym. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. 8. Wykonawca upoważniony zostaje do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy - ryczałt miesięczny za wykonanie w danym miesiącu kalendarzowym prac wskazanych w punktach od 1 do 8 (Opisu przedmiotu zamówienia). Załącznikiem do faktury jest zaakceptowane przez Zamawiającego zestawienie czynności konserwacyjno - naprawczych wykonanych w miesiącu kalendarzowym, którego faktura dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach