Przetargi.pl
„Konserwacja i serwis systemów alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemu oświetlenia ewakuacyjnego (SOA), głównych wyłączników prądu oraz drzwi p.poż. w obiektach Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3”

Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    Aleja IX Wieków Kielc 3
    25516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
    REGON: 51426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja i serwis systemów alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemu oświetlenia ewakuacyjnego (SOA), głównych wyłączników prądu oraz drzwi p.poż. w obiektach Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: I. Konserwacja i serwis systemu sygnalizacji pożarowej (SAP), II. Konserwacja i serwis systemu oddymiania dróg ewakuacyjnych (SZZ), III. Konserwacja i serwis systemu oświetlenia ewakuacyjnego (SOA), IV. Konserwacja i serwis przeciwpożarowych wyłączników prądu, V. Konserwacja i serwis drzwi p.poż., VI. Konserwacja i serwis dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO) w obiektach Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. Zgłoszenie do przeprowadzenia wizji lokalnej winno być przedstawione w formie pisemnej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich prac konserwacyjnych w dni pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 7.30- 15.30, natomiast wszelkie zakłócenia pracy systemów, awarie usunąć należy poza czasem pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza wykonywanie powyższych czynności w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w realizacje przedmiotu zamówienia polegające na konserwacji i serwisie systemów wymienionych w ust. 1, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (tj.: Dz.U. z 2018 r. poz. 917) 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wypełniony Formularz cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach