Przetargi.pl
Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konin”. 2. Określenie przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Konserwacja sieci oświetleniowej obejmująca m.in. przewrócenie sprawności punktów świetlnych, regulacje montażu opraw i wysięgników oraz pionowanie słupów, regulacja zegarów astronomicznych, pomiary elektryczne, wymianę bezpieczników. B. Remonty obejmujące m.in wymianę opraw oświetleniowych, wymianę słupów wraz z fundamentami, naprawę oraz wymianę kabli, zegarów astronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 i 4 do SIWZ – Formularzu cenowym oraz w dokumentacji projektowej obejmującej: Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ i Specyfikację techniczną – Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Wykaz obiektów, na których będą prowadzone prace konserwacyjno remontowe zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz obiektów. 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje dotyczące realizacji zamówienia. 4.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wymagana gwarancja na wykonane prace na okres – minimum do dnia 31.12.2021 r. 6.Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 9 pkt. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na naprawie oświetlenia ulicznego tzn. przywrócenia do stanu pierwotnego. Sposób ich realizacji nie wymaga opisu w zakresie potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wypełnione Zestawienie kosztów zadania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach