Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa urządzeń sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych na terenie miasta Chełm będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość ul. Koźmiana 1 – Rejon Energetyczny Chełm, ul. Trubakowska 61

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 825 652 254
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 825 652 254
    REGON: 11019823800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa urządzeń sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych na terenie miasta Chełm będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość ul. Koźmiana 1 – Rejon Energetyczny Chełm, ul. Trubakowska 61
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i obsługa urządzeń sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych na terenie miasta Chełm, będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość ul. Koźmiana 1 – Rejon Energetyczny Chełm ul. Trubakowska 61. 2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. 3. Prace, o których mowa w pkt. 2 przeprowadzane doraźnie, a także planowo obejmują wyszczególnione poniżej czynności wykonywane na wszystkich elementach sieci /zastosowanie części zamiennych niezależnie od ich typu, mocy oraz producenta/ i dotyczą: 1) wymiany uszkodzonych źródeł światła, 2) naprawy lub wymiany uszkodzonych opraw oraz ich wyposażenia, 3) naprawy lub wymiany uszkodzonych słupów oraz związanych z nimi elementów konstrukcyjnych wraz z osprzętem, 4) przeglądu, konserwacji, remontu lub wymiany szaf oświetleniowych oraz ich wyposażenia, 5) lokalizacji uszkodzeń, naprawy lub wymiany uszkodzonych odcinków sieci kablowych, 6) utylizacji uszkodzonych źródeł światła. 7) mycia kloszy opraw oświetleniowych. 4. W zakresie eksploatacji i obsługi urządzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej sieci, 2) prowadzenie przeglądów sieci dokonywanych wspólnie z Zamawiającym na pisemny wniosek Zamawiającego, nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy. Termin każdorazowej kontroli zostanie ustalony obustronnie, 3) umożliwienie prowadzenia ciągłego nadzoru nad wykonywanymi pracami przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego w każdym czasie i na każdym etapie przeprowadzania czynności konserwacyjnych, 4) wyłączanie i załączanie poszczególnych odcinków sieci oraz pojedynczych opraw na każdorazowe życzenie Zamawiającego, koszty związane z czynnością wyłączania oraz ponownego załączania punktów świetlnych ponosi Wykonawca jeżeli wyłączenia lub załączenia następują nie częściej niż jeden raz na kwartał, 5) całodobowe przyjmowanie oraz pisemne rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia. Zamawiający winien zgłaszać je do dyżurnego Rejonowej Dyspozycji Mocy Rejonu Energetycznego Chełm pod nr tel.82 562 27 51 lub 991, 6) sterowanie czasem zapalania i gaszenia sieci poprzez zainstalowane centralnie lub we wszystkich obwodach sterowniczych zegary sterujące oraz ustalanie czasu pracy sieci na każde żądanie Zamawiającego w oparciu o pisemne zlecenie pod warunkiem zgodności tabeli świecenia ustalonej przez Zamawiającego z kalendarzem astronomicznym, oraz dopuszczalnymi wartościami poprawek sterowników oświetlenia. Koszty związane z czynnością nastawiania urządzeń sterowniczych ponosi Wykonawca jeżeli nastawy następują nie częściej niż raz na trzy miesiące. W przypadku przekroczenia tego terminu, Zamawiający ponosi rzeczywiste koszty wykonania tej czynności w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. Zmiany czasów świecenia mogą być wykonywane wyłącznie w początkowym okresie miesięcy parzystych. 5. Wykonawca będzie utrzymywał wszystkie urządzenia sieci oświetleniowych we właściwym stanie technicznym. Zgodnie z tym zobowiązuje się do: 1)sprawnego i niezwłocznego usuwania stanów awaryjnych dotyczących funkcjonowania zleconego zakresu prac zgodnie z zapisami pkt. 3 w czasie nie dłuższym niż 2 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach wymagających dłuższego okresu ich usuwania należy o tym powiadomić Zamawiającego, 2) w przypadku ujawnienia usterek w funkcjonowaniu sieci, spisanych protokolarnie przez obie strony podczas dokonywania wspólnego przeglądu sieci, termin ich usunięcia powinien być ustalany przez obie strony w protokole i może zostać przekroczony w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Zamawiającego na pisemną prośbę Wykonawcy, 3) stałego monitoringu funkcjonowania sieci w sposób pozwalający na szybkie ustalenie zaistniałych wad i usterek dotyczących pracy sieci oświetleniowych i niezwłoczne ich usunięcie. 6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje z materiałów własnych. 7. Zamawiający ma prawo do jednostronnej kontroli wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia. Protokół z takiej kontroli przedstawiony Wykonawcy na piśmie po jego potwierdzeniu przez Wykonawcę zobowiązuje go do niezwłocznego wyeliminowania stwierdzonych wad i usterek z zastrzeżeniem pkt. 4. 4). 8.Zamawiający ma prawo do wprowadzenia ograniczeń ilości czynnych punktów świetlnych zgodnie z pkt.4.4), odpowiedzialność za ewentualne skutki niedostatecznego oświetlenia spoczywa na Zamawiającym. Wyłączanie, oraz załączanie oświetlenia z powodu ograniczeń może się odbywać wyłącznie na pisemny wniosek Zamawiającego z precyzyjnym określeniem punktów świetlnych, lub odcinków sieci przeznaczonych do wyłączenia. W tym przypadku wyłączenia wykonane zostaną w okresie jednego miesiąca. 9. Stwierdzone podczas kontroli niesprawności punktów świetlnych spowodowane: 1) dewastacją, 2) wyłączeniami z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (przebudowa drogi, planowe wyłączenie na wniosek Zamawiającego, awaria innych sieci powodująca konieczność wyłączenia sieci oświetleniowej itp.) nie będą brane pod uwagę. 10.Zamawiający zabrania dokonywania nieuzasadnionych włączeń oświetlenia w ciągu dnia. W przypadkach uzasadnionych, oświetlenie może być załączone za zgodą Zamawiającego, przy czym prace związane z konserwacją i obsługą urządzeń należy prowadzić w sposób minimalizujący zakres i czas uruchomienia oświetlenia. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 11.1 W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 11.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11.3 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 11.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 11.5 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 12. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługi i konserwacji urządzeń w zakresie eksploatacji sieci oświetlenia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 12.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 12.2 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia. 12.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowę o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III.12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. 12.4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III.12 czynności. 12.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach