Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2014 i 2015

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2014 i 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Hrubieszów w ilości 1369 szt. punktów oświetlenia ulicznego wg. załącznika nr 11 do SIWZ , w tym: - w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 884 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość - w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 485 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Gminy Miejskiej Hrubieszów. 2. Zakres konserwacji przez cały okres trwania umowy obejmuje sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym poprzez dokonywanie przeglądów oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej: 1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych maksymalnie 3 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. 2) Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 3) Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 4) Przyjmowanie i rejestrowanie od Zamawiającego, jak również od osób postronnych (mieszkańców) reklamacji dotyczących wadliwego funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Miasta (telefoniczne jak również pisemne). 5) Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów mających wpływ na zmniejszenie żywotności źródeł światła i niepowodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 6) Właściwy stan opraw oświetleniowych, aby nie powodowały olśnienia. 7) Właściwy stan słupów energetycznych, przez co rozumie się czyszczenie ich na całej wysokości z korozji, odkopanie części ziemnej słupa, oczyszczenie tej powierzchni oraz jej zaizolowanie w celu zapobiegnięcia dalszej degradacji słupów oraz odmalowywanie ich odpowiednia farbą z podkładem (zabezpieczającą przed powstawaniem rdzy) w razie potrzeb lub na wniosek Zleceniodawcy w ramach opłaty za konserwację. 8) Prawidłowe wyregulowanie położenia istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na maksymalną możliwą do osiągnięcia równomierności oświetlenia. 9) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 10) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie Pogotowia Energetycznego w Hrubieszowie. 11) Bieżącą współpracę z Pogotowiem Energetycznym Hrubieszowie w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 12) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: czyste klosze i korpusy, pozamykane wnęki słupowe, wypionowane, czyste słupy. 13) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. 14) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). 15) Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania (wypalenia żarówki), wandalizmu lub kradzieży. 16) Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 17) Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 18) Informowanie Zamawiającego o dokonaniu wymiany lub naprawy elementów wymienionych w pkt. 2 ppkt. 2.15), 2.16), 2.17) nie później niż 3 dni od daty dokonania wymiany lub naprawy. 19) Czasowe załączanie i wyłączanie istniejących urządzeń oświetleniowych oraz okresowe podłączenie oświetlenia dekoracyjnego (okres świąteczny - 30 listopada - 31 stycznia), pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych. 20) 0dpowiednie warunki bezpieczeństwa poprzez wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej z częstotliwością przewidzianą w obowiązujących przepisach prawa w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 21) Prowadzenie eksploatacji punktów oświetlenia ulicznego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca uzyska zgodę od PGE Dystrybucja S.A Oddział Zamość., właściciela urządzeń oświetlenia ulic do realizacji usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Hrubieszów. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan i bezpieczeństwo urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu nie oświetlenia odcinka lub całej drogi spowodowanych na skutek niewłaściwie prowadzonej konserwacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach